شادمهر عقیلی

شادمهر عقیلی حضور در فیلم سینمایی ایرانی هندی را تکذیب کرد!

2 شهریور 1396 1:12 ب.ظ ایران

شادمهر عقیلی خواننده سرشناس موسیقی پاپ شایعه حضور در فیلم سینمایی ایرانی هندی را تکذیب کرد.به گزارش رسانه نوا، چندی پیش سازندگان فیلم سینمایی «دختر شیطان» برای خبرسازی اثر جدید خود خبر از حضور یک خواننده لس آنجلسی در این فیلم دادند.

به گزارش صفحه اخبار موسیقی واوموزیک در متن این خبر آمده است: در صورت موافقت سازمان سینمایی برای بازی ش.ع در پروژه ایران و هند دست اندرکاران فیلم دختر شیطان با این خواننده مقیم آمریکا وارد مذاکره خواهند شد تا یکی از نقش های اصلی فیلم را بازی کند. این فیلم دو بازیگر مرد ایرانی دارد و قرار است یک بازیگر مطرح زن از سینمای هند هم نقش دختر شیطان را بازی کند. این خواننده پاپ پیش از این سابقه حضور در سینما را داشته و در آثاری از جمله «پر پرواز» به عنوان بازیگر، ‌خواننده و آهنگساز فعالیت کرده است.

اما شادمهر عقیلی که سابقه بازی در فیلم سینمایی «پر پرواز» را در کارنامه خود دارد و هر از گاهی شایعه حضورش در ایران قوت می‌گیرد، این بار نیز واکنش تندی نسبت به این خبر داشت. او در صفحه رسمی خود نوشت: در روزهای گذشته شایعه‌ای مبنی بر حضور من در فیلمی ایرانی هندی از سوی عوامل این فیلم مطرح شد. واقعاً بهتر نیست با داشتن تجربه‌های نا موفق (حتی با حضور سوپر استارهای سینما) جای شایعه پراکنی و حاشیه سازی که علاوه بر سو استفاده از احساسات مردم به نوعی چهره صنف و کارگردان‌های موفق را هم خدشه دار می‌کند. کمی به دنبال اشکال کار بگردیم و از تجربیات گذشته درس بگیریم و مطالعه کنیم تا به نتیجه بهتری برسیم؟! من همینجا حضور و یا احتمال حضور خودم در هرگونه اثر سینمایی را تکذیب می‌کنم.

امین بانی هوای دوری