بهنام صفوی

شایعه کمک مالی یا برگزاری کنسرت برای بهنام صفوی

18 دی 1397 9:39 ق.ظ ایران

بعد از انتشار اخبار وخامت حال بهنام صفوی و بستري شدن او در ICU اخبار جنجالي در مورد حمايت مالي از ايشان منتشر شد كه نه‌تنها منظور خانواده را منتقل نكرد؛ بلكه فشار روحي رواني زيادي را هم به ایشان تحميل كرده است.

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک پدر بهنام صفوی ضمن اعلام آگاهی از نیتِ خیرِ کسانی که پیشنهاد فوق را داده‌اند، نامه‌ای به «موسیقی ما» ارسال کرده که متن آن را عیناً در زیر می‌خوانید:

«سلام خدمت هواداران و دوستان و مردم عزیز که جویای حال بهنام هستید. از دیروز، در فضای مجازی، تیترهای جنجالی درباره بهنام منتشر شد که باعث آزار روحی و روانی شدید خانواده ما شده است. دوستانی که این روزها با من صحبت کردند، حتماً نظر خیر داشتند؛ اما مطرح کردنِ موضوع فوق به این شکل، نه‌تنها باری از روی دوش ما برنداشت، بلکه شانه‌های نیمه‌خمیده‌ی ما را کاملاً خم کرد. می‌خواهم همین‌جا اعلام کنم که ما به‌هیچ‌وجه درخواست مادی نداشته و نداریم و در تمام این مدت، از هیچ کوششی برای بهبود حال فرزند عزیزمان فروگذار نکرده‌ایم. از همه مردم ایران و علاقه‌مندان بهنام عزیزم خواهشمندم لطفاً فقط از نظر روحی و روانی ما را حمایت کنید.»

امین بانی هوای دوری