نغمه های محلی،اخبار موسیقی،اخبار موسیقی ایران،واوموزیک،vavmusic

طنین «نغمه های محلیِ» گروه پژوهش آبنوس در بازار موسیقی

10 خرداد 1399 7:15 ق.ظ ایران

«نغمه های محلی»، تازه ترین اثر موسیقایی از تولیدات مؤسسه فرهنگی-هنری آبنوس با مدیریت عاملیِ شهرام ممتحن است که شامل نغمات محلی بوده و با تنظیم و اجرای گروه پژوهش این مؤسسه ارائه شده است.

 

آلبوم «نغمه های محلی» از گروه پژوهش آبنوس، توسط مؤسسه فرهنگی-هنری آبنوس راهی بازارموسیقی شد.

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک ، «نغمه های محلی»، تازه ترین اثر از تولیدات مؤسسه فرهنگی-هنری آبنوس با مدیریت عاملیِ شهرام ممتحن است که شامل نغمات محلی بوده و با تنظیم و اجرای گروه پژوهش این مؤسسه ارائه شده است.

قطعات آلبوم «نغمه های محلی» با چیدمانی ۹ قطعه ای به عناوین «نغمه های زردکوه»، «گفتگوی فارس و خراسان»، «نغمه های خراسان بزرگ»، «نغمه های شیرباد»، «نغمه های پادنا»، «گفتگوی فارس و کرمان»، «رنگ و بیدگانی»، «واسونک» و «شهر عشق»تولید شده اند.

سخنی از ناشر اثر در بروشور آن با این مضمون آمده است که گروه پژوهش آبنوس در طی سال های متمادی فعالیت خود توانسته است خدمات ارزنده ای را به علاقمندان ارائه کند. یکهزار و هفتصد و نوزدهمین پروژه اجرایی توسط مؤسسه فرهنگی آبنوس اختصاص یافته به تولید و نشر آلبوم نغمه های محلی. حفظ و اشاعه نغمه های محلی ایرانی، یکی از اهداف مهم نشر این اثر بوده است. گروه پژوهش آبنوس ضمن احترام به ذائقه و سلیقه شنیداری مخاطبین محترم امیدوار است گامی کوچک اما مؤثر در انجام وظائف تخصصی خود برداشته باشد.

شایان ذکر است که آلبوم بی کلام «نغمه های محلی» از گروه پژوهش آبنوس، به تازگی راهی بازار شده و علاقمندان می توانند این اثر را در دو نسخه فیزیکی و دیجیتال تهیه نمایند.

امین بانی هوای دوری