علیرضا قربانی ،اخبار موسیقی ،اخبار موسیقی ایران،واوموزیک،vavmusic

«عاشقانه نیست» دیدنی شد

25 فروردین 1399 7:30 ق.ظ ایران

تازه ترین موزیک ویدئوی علیرضا قربانی خواننده موسیقی ایرانی با نام «عاشقانه نیست» از پروژه «با من بخوان» در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک، موزیک ویدئوی «عاشقانه نیست» به آهنگسازی حسام ناصری، خوانندگی علیرضا قربانی از پروژه پرمخاطب «با من بخوان» منتشر شد.

قربانی پس از انتشار این موزیک ویدئو دلنوشته‌ای را نیز منتشر کرد.

در یادداشت علیرضا قربانی آمده است: «تا دست به اتفاق بر هم نزنیم – پایی ز نشاط بر سر غم نزنیم/ خیزیم و دمی زنیم پیش از دمِ صبح – کاین صبح بسی دمد که ما دم نزنیم (حکیم عمر خیام)

 

موزیک ویدئوی «عاشقانه نیست» از پروژه «با من بخوان» با احترام به شما عزیزانی تقدیم می‌شود که سختی کنار هم نبودن در این روزها را با امید و عشق به فردایی بهتر و سلامت و عاشقانه خواندن دوباره در کنار یکدیگر تحمل می‌کنیم. فردایی که یقینا هوای دل ما عاشقانه‌تر از قبل خواهد بود.»

در این نماهنگ سینا پاکدل کارگردان، مهرداد صدیقیان و احلام سلمانی بازیگران، مهدی شاه‌حسینی تصویربردار، نیکان خبازی تدوین، آرمین بشرویه دستیار کارگردان، نشاط پورفراهانی مدیر تولید، امین عطایی نوازنده ویولن و ویولا، مهرداد عالمی نوازنده ویولنسل و حسام ناصری نوازنده پیانو گروه اجرایی را تشکیل می دهند.

امین بانی هوای دوری