علی نعمتی ، اخبار موسیقی ،اخبار موسیقی ایران ، محمدرضا شجریان،vavmusic

علی نعمتی «مرغ سحر» را بازنوازی کرد

5 مهر 1399 1:26 ب.ظ ایران

علی نعمتی همزمان با بازنوازی تصنیف «مرغ سحر» و تقدیم به استاد شجریان، فراخوان خوانندگی منتشر کرد.

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک ، علی نعمتی از نوازندگان شناخته شده ویولن، همزمان با هشتادمین زادروز محمدرضا شجریان، تصنیف به یادماندنی «مرغ سحر» را با همراهی بهنام ابطحی نواخت و به خسرو آواز ایران تقدیم کرد.

قطعه صوتی و موزیک ویدیو این تصنیف با تنظیم مجدد و همراهی بهنام ابطحی، یکم مهرماه سال ۱۳۹۹ مصادف با سالروز تولد محمدرضا شجریان در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

نعمتی که تاکنون آثار متعددی را منتشر کرده است و با انتشار آلبوم «جادوی نقره‌ای» توانست نظر مخاطبان و اهالی موسیقی را به خود جلب کند، همزمان با انتشار بازنوازی تصنیف ماندگار «مرغ سحر» از علاقه‌مندان به خوانندگی دعوت کرد تا به بازخوانی این قطعه که به صورت بی‌کلام منتشر شده است بپردازند.

 

این نوازنده چیره‌دست ویولن با انتشار این فراخوان قصد دارد تا راه را برای علاقه مندان به خوانندگی که از توانایی برخوردار هستند، هموار کند. منتخبان این فراخوان، به‌عنوان خواننده، با گروه موسیقی علی نعمتی قرارداد مدیریت هنری خواهند بست و این گروه به‌عنوان حامی مالی و هنری در کنار این خوانندگان حضور خواهد داشت. لذا از علاقه‌مندان به‌خوانندگی دعوت به‌عمل می‌آید تا با ضبط ویدیویی از اجرای تصنیف «مرغ سحر» با بازنوازی علی نعمتی و باکیفیت مناسب و ارسال به صفحه اینستاگرام به آدرس aalinemati@ دراین مسابقه شرکت کنند.

شایان ذکر است که مهلت ارسال ویدیو تا پایان مهرماه است و نفرات برگزیده به‌عنوان خواننده با گروه موسیقی علی نعمتی قرارداد همکاری امضاء خواهند کرد.

امین بانی هوای دوری