غلامعلی امیر نوری ، اخبار موسیقی ،اخبار موسیقی ایران ،واوموزیک، vavmusic

غلامعلی امیر نوری مهمان رادیو پیام می‌شود

12 تیر 1399 7:18 ق.ظ ایران

غلامعلی امیر نوری گوینده پیشکسوت مهمان «پرنیان صدا» در رادیو پیام می‌شود.

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک ، «پرنیان صدا» از بخش های متنوع و جذاب مسابقه، معرفی و گفتگو با پیشکسوتان رادیو، پخش موسیقی های نوستالوژیک و… تشکیل شده است که جمعه شبها از ساعت ۲۲ الی ۲ بامداد بصورت زنده با اجرا و گویندگی سعید توکل روی آنتن می رود.

مهمان ویژه این هفته «پرنیان صدا» غلامعلی امیر نوری گوینده پیشکسوت رادیو است. امیر نوری یکم دیماه ۱۳۱۷ متولد و کارش را قبل از انقلاب اسلامی در رادیو زاهدان به عنوان گوینده، نویسنده، تهیه‌کننده، بازیگر و… شروع کرد. او بعد از مدتی به تهران آمد و از سال ۱۳۴۲ وارد سازمان صداوسیما شد و در رادیو ایران کار خود را ادامه داد. امیر نوری تا به امروز در برنامه‌های مختلف رادیویی گویندگی کرده است.

همزمان با پخش زنده «پرنیان صدا» از بخش شبانگاهی رادیوپیام این برنامه از طریق سایت رادیو پیام و اپلیکیشن ایرانصدا بصورت زنده و تصویری پخش می شود.

همزمان با پخش برنامه از آنتن شبکه رادیو تصویری پیام نیز همسو با برنامه تصاویر مرتبط به نمایش می‌گذارد. متقابلا مخاطبان این برنامه برای مشارکت در این برنامه می توانند تصاویر و صوت های قدیمی رادیو را که در آلبوم های شخص شان دارند با سایر مخاطبان رادیو پیام در سراسر کشور به اشتراک بگذارند.

امین بانی هوای دوری