قاسم افشار ، اخبار موسیقی ،اخبار موسیقی ایران، واوموزیک،vavmusic

قاسم افشار با “آرامش” برمی‌گردد

29 آبان 1399 12:08 ق.ظ ایران

خواننده پاپ می‌گوید از سرگیری برنامه کنسرت‌ها برای هنرمندانی که 9 ماه از صحنه دور مانده‌اند از لحاظ مادی و معنوی بسیار خوب است.

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک ، قاسم افشار خواننده موسیقی پاپ درباره جدیدترین فعالیت‌‌های خود گفت: این روزها در حال تولید یک سری کارهای جدید هستم که یکی از این قطعات آماده انتشار است و احتمالاً هفته آینده منتشر شود.

وی با اعلام این که نام قطعه جدیدش “آرامش” است، درباره جزئیات آن توضیح داد: در این اثر با نیکان ابراهیمی به‌عنوان آهنگساز، بابک صحرایی به‌عنوان ترانه‌سرا و بهروز علی یاری به‌عنوان تنظیم‌کننده همکاری کرده‌ام.

 

این خواننده اظهار داشت: یک قطعه دیگر هم دارم که ملودی آن برای امیرعباس حسن‌زاده است و بابک صحرایی و میلاد اکبری هم به‌عنوان ترانه‌سرا و تنظیم کننده در این اثر با من همکاری کرده‌اند.

 

افشار در پایان بیان کرد: اگر برگزاری کنسرت‌ها با برنامه‌ریزی باشد می‌تواند یک منبع درآمد خوب برای هنرمندان باشد. از سرگیری برنامه کنسرت‌ها برای هنرمندانی که 9 ماه از صحنه دور مانده‌اند از لحاظ مادی و معنوی بسیار خوب است. من هم اگر شرایط مناسب باشد برای کنسرت اقدام خواهم کرد.

امین بانی هوای دوری