حسین زمان ، اخبار موسیقی ،اخبار موسیقی ایران ،واوموزیک،vavmusic

قطعه جدید حسین زمان منتشر می‌شود

8 مرداد 1399 11:14 ق.ظ ایران

خواننده پاپ می‌گوید از آنجا که مشخص نیست که ویروس کرونا چه زمان ریشه‌کن می‌شود، برنامه‌ریزی کردن برای دوران پس از آن نیز کار راحتی نیست.
قطعه جدید حسین زمان منتشر می‌شود

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک ،  حسین زمان خواننده پاپ در تشریح آخرین فعالیت‌های خود گفت: در حال حاضر کم و بیش فعالیت‌هایی در عرصه موسیقی دارم، اما با سرعت کمتری کارها را جلو می‌برم، به دلیل این که در شرایط کنونی مقداری ارتباط برقرار کردن با اهالی موسیقی دشوار است اما در هر صورت یک یا دو کار در دست انتشار دارم.

او ادامه داد: یک قطعه با انوشیروان تقوی در دست ضبط داریم و یک کار نیز با آقای رادین دارم که هر دو قطعه در مرحله آهنگسازی قرار دارد و هر زمانی که شرایط مهیا باشد، این قطعات را منتشر خواهم کرد. یک قطعه به نام “دوراهی” نیز از گذشته آماده انتشار دارم که احتمال دارد تا چند روز دیگر آن را منتشر کنم. ترانه این قطعه از داوود رحمت الهی است و آهنگسازی آن را نیز آقای رادین انجام داده است.

زمان درباره بازخورد قطعه “برادر جان” که به‌تازگی منتشر شده گفت: خوشبختانه بازخوردها بسیار خوب بوده و به هر حال این قطعه کاری بوده که حرف دل مردم بوده و ارتباط خوبی با این قطعه برقرار کردند البته بنده این قطعه را سال گذشته به‌صورت زنده و با نواختن پیانوی دکتر محمدرضا چراغعلی اجرا کرده بودم اما متأسفانه مجوز انتشار این قطعه صادر نشد. حدود 9 ماه به دنبال مجوز این قطعه بودم اما زمانی که متوجه شدم که به هیچ‌وجه به این قطعه مجوز نمی‌دهند، تصمیم گرفتم خودم آن را منتشر کنم.

وی افزود: متأسفانه ویروس کرونا ضربات زیادی به موسیقی کشور وارد کرده است. به هر حال خوانندگانی که می‌توانستند اجراهای زنده داشته باشند و مستقیماً با مردم بر روی صحنه ارتباط برقرار کنند، از این کار محروم شده‌اند. یکی از کارهایی که خیلی خوب می‌شود انجام داد، اجراهای زنده است که فعلاً تقریباً در تمام دنیا هنرمندان از این اجراها محروم هستند.

او تأکید کرد: از طرف دیگر موسیقی یک صنعت است و خیلی از افراد از این طریق امرار معاش می‌کنند و این صنعت به لحاظ اقتصادی لطمه‌های زیادی خورده است به‌خصوص نوازندگان که تنها محل درآمدشان، حضور در اجراهای زنده است. همچنین تولیدات موسیقی نیز با توجه به شیوع این ویروس به‌شدت پایین آمده است.

این خواننده درباره شرایط پساکرونا هم گفت: اصولاً برای زمانی که مشخص نیست، خیلی راحت نمی‌شود برنامه‌ریزی کرد و زمانی که آینده مشخص نیست و مشخص نیست که این ویروس چه زمانی ریشه‌کن می‌شود، برنامه‌ریزی کردن برای پساکرونا نیز کار راحتی نیست. بیشتر در تعامل با ترانه‌سرایان و آهنگسازان هستم و اگر به نظرم کار خوب و زیبایی به دستم برسد، سعی می‌کنم که بر روی آن‌ها کار کنم و کارها را آماده داشته باشم.

این هنرمند در پایان هم گفت: اگر به نقطه‌ای رسیدیم که می‌توانیم فعالیتی انجام دهیم و اجرای زنده‌ای داشته باشیم، این قطعات را منتشر کنیم و اگر هم مشاهده کردیم که فاصله زمانی برای اجرای زنده در هر حال زیاد شدن است، این قطعات را به‌تدریج منتشر می‌کنیم تا به هر حال خیلی عرصه موسیقی را ازنظر تولیدات موسیقی خالی نگذاریم.

امین بانی هوای دوری