بهنام بانی

لغو اجرای بهنام بانی در ورزشگاه آزادی

14 آبان 1397 10:51 ق.ظ ایران

بهنام بانی خواننده ی مطرح موسیقی پاپ کشورمان، خبر حضور خود و گروهش را برای اجرای کنسرت فینال لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی تکذیب کرد.
چندی پیش که خبری مبنی بر حضور «بهنام بانی» و «شهاب مظفری» خوانندگان موسیقی پاپ و اجرای آن ها پیش از دیدار برگشت تیم فوتبال پرسپولیس و کاشیما آنتلرز در ورزشگاه آزادی منتشر شده بود، تکذیب شد.

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک «محمد حاتم پور» مدیر شرکت آوای فروهـر که مدیریت اجرایی «بهنام بانی» را بر عهده دارد، ضمن تکذیب این خبر اضافه کرد که هنوز به صورت رسمی قراردادی امضا نشده است، در صورت رسمی شدن این قرارداد از طریق صفحه شخصی «بهنام بانی» و شرکت اطلاع رسانی خواهد شد.
بانی نیز در خصوص این موضوع یادداشتی را در صفحه اینستاگرام خود به شرح زیر منتشر کرد:
«سلام به عزیزان دلم
با آرزوی موفقیت و برد نماینده کشورمون در فینال جام باشگاه های آسیا، اخباری که راجع به اجرای من به همراه گروهم در خبر گزاری های مختلف منتشر شده صحت نداره با وجود همکاری همه جانبه گروه و تیم ما در همه زمینه ها برای اجرا در این رویداد ملی، متاسفانه به دلیل رفتار غیر حرفه ای تیم برگزار کننده این اجرا، هنوز در فاصله ۵ روز مانده به برگزاری این برنامه صحبت و توافقات قطعی انجام نشده و از سوی من و شرکت آوای فروهـر خبرهای اخیر را تکذیب و رد اعلام میکنیم.»

امین بانی هوای دوری