رستاک،لیان،اخبار موسیقی،اخبار موسیقی ایران،واوموزیک،vavmusic

لیان به جای رستاک در ششمین شب نوروزخانه

14 فروردین 1399 8:02 ق.ظ ایران

در یک تغییر ناگهانی از سوی کادر مشرف بر رویداد نوروزخانه پیش از اجرای ششمین کنسرت آنلاین از این رویداد، گروه موسیقی لیان به جای گروه رستاک در برج میلاد به اجرای کنسرت آنلاین می پردازد.

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک ، بر اساس برنامه ای که کادر نوروز خانه منتشر کرده و تاریخ اجراهای گروه های داوطلب در این رویداد موسیقاییِ آنلاین مشخص شده بود، گروه رستاک باید در ششمین شب نوروز خانه یعنی شامگاهِ جاری، در برج میلاد کنسرت آنلاین برگزار می کرد. این اجرا اما بنا بر خبری که گروه رستاک در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده به وقتی دیگر موکول شد و به جای آن، گروه موسیقی لیان به سرپرستی محسن شریفیان به اجرای کنسرت می پردازد.

گروه رستاک پست تازه ای را ساعاتی قبل در صفحه شخصی خود به اشتراک گذاشته با این مضمون که: «همراهان عزیز، کنسرت آنلاین کروه رستاک که قرار بود در تاریخ سیزدهم فروردین برگزار شود به زمان دیگری موکول شد. و به زودی تاریخ دقیق این اجرا از طریق اینستاگرام رسمی گروه اطلاع رسانی خواهد شد.»

این جابجایی اما گویا از سوی کادر اجرایی برنامه نوروز خانه ایجاد شده و نه از سوی گروه رستاک و مهدی تفرشی، مدیر برنامه این گروه اعلام کرده است که رستاک مشکلی با زمان اجرا و کنسرت امشب نداشته است.

علیرغم اینکه در کنداکتور منتشر شده در کانال تلگرامی معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تاریخ اجرای گروه رستاک۲۰ فروردین اعلام شده است، مدیر برنامه این گروه عنوان کرده است برای دریافت اطلاعات دقیق فقط به صفحه رسمی آنها در اینستاگرام مراجعه شود.

در راستای تمهیدات اندیشیده شده توسط مسئولان و فعالان فرهنگی و هنری برای تشویق و ترغیب مردم به در خانه ماندن برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، مجموعه کنسرت‌های نوروزخانه، با مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری شهرداری تهران با ۱۵ اجرا در حال برگزاری است.

شایان ذکر است پس از این جابجایی و تغییر زمان در اجراها، شامگاه چهارشنبه ۱۳ فروردین، گروه لیان از بوشهر به سرپرستی محسن شریفیان در برج میلاد به هنرنمایی خواهند پرداخت.

امین بانی هوای دوری