جنیفر لوپز ٬ اخبار موسیقی ٬ اخبار موسیقی جهان، واوموزیک

ماجرای جالب فرزندان بکهام و همسر سابق جنیفر لوپز

2 دی 1398 8:15 ق.ظ جهان

مراسم غسل تعمید دختر و پسر ویکتوریا و دیوید بکهام برگزار شد و در این مراسم اوا لونگوریا؛بازیگر و مارک آنتونی ستاره سرشناس دنیای موسیقی و همسر سابق جنیفر لوپز به عنوان پدر و مادرخوانده معرفی شدند.

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک، ویکتوریا بکهام ۴۵ ساله ، با افتخار اعلام کرد که پسرش کروز ۱۴ ساله و دخترش هارپر ۸ ساله مراسم تعمید را به جا آورده اند. و لونگوریا ۴۴ ساله و مارک آنتونی ۵۱ ساله به عنوان پدر و مادر تعمیدی این دو انتخاب شده اند.

جالب است بدانید مارک آنتونی و جنیفر لوپز دو فرزند(یک دختر و پسر دوقلو) دارند و روابط صمیمی آنتونی با خانواده بکهام باعث شده اکنون آنتونی دو فرزند خوانده هم داشته باشد.ویکتوریا بکهام تصاویری از این مراسم را در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته است.

امروزه غسل تعمید را با مسیحیت می‌شناسند، زیرا آیین غسل تعمید، نماد منزّه شدن از گناه، و پیوند فرد مؤمن با مسیحِ در حال مرگ، مسیحِ به خاک سپرده‌شده و رستاخیز مسیح است. غسل تعمید در مسیحیت برگرفته از غسل تعمید داده شدنِ مسیح توسط یحیای تعمیددهنده در رود اردن است.غسل تعمید می‌تواند در آب‌های جاری، مانند رودخانه‌ها یا دریا یا چشمه‌ها، اعمال شود.

تعمیددهنده، کسی که خود قبلاً با آب مقدس غسل تعمید داده شده، به نام عیسی مسیح این کار را انجام می‌دهد، و کسی که غسل تعمید داده می‌شود باید به‌طور کامل در آب قرار بگیرد و سر و صورت او به‌سمت پایین خم شده ‌باشد.

امین بانی هوای دوری