«محسن چاوشی» به پروژه «شهرزاد۲» پیوست

«محسن چاوشی» به پروژه «شهرزاد۲» پیوست

28 فروردین 1396 5:48 ق.ظ خارج از گود

سریال پر طرفدار «شهرزاد»، اواخر خرداد ماه سال جاری در شبکه نمایش خانگی توزیع می شود. شنیده ها حاکی است «محسن چاوشی» همانند فصل اول، خوانندگی قطعات فصل دوم این سریال پرهیاهو را نیز بر عهده دارد و این در حالی است که «محسن چاوشی» تا کنون اظهار نظری درباره این همکاری نکرده است.

 

 

 

 

 
همکاری «محسن چاوشی» با سریال «شهرزاد» در فصل اول آن بسیار موفق بود. وی علاوه بر تیتراژ، برای برخی قسمت های آن نیز به طور جداگانه قطعاتی را تولید کرد که مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. از جمله آثاری که «چاوشی» برای فصل اول این سریال تولید کرده است می توان به قطعاتی چون «کجایی»، «ماه پیشونی»، «همخواب»، «دیوونه»، «افسار» اشاره کرد؛ آثاری که تکرار موفقیت آن بسیار سخت بنظر می رسد.
سریال «شهرزاد» ساخته «حسن فتحی» روایتگر یک داستان عاشقانه در دهه ۱۳۳٠ می باشد و بازیگرانی چون «امیر جعفری»، «رضا کیانیان» و «آتنه فقیه نصیری» به تازگی به فصل دوم آن اضافه شده اند و در کنار «شهاب حسینی» ، «ترانه علیدوستی»، «مصطفی زمانی» و … به هنرنمایی می پردازند.
گفتنی است فصل دوم سریال «شهرزاد» که اخیرا تیزر آن در فضای مجازی منتشر شده است، از ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ روانه بازار نمایش خانگی می شود.

محسن چاوشی رهایم کن