محمدرضا شجریان ، اخبار موسیقی ، اخبار موسیقی ایران ، واوموزیک ، vavmusic

محمدرضا شجریان به‌زودی از بیمارستان مرخص می‌شود

17 اسفند 1398 10:50 ق.ظ ایران

هماهنگ کننده تیم پزشکی محمدرضا شجریان از روند رو به بهبود اوضاع جسمانی محمدرضا شجریان و مرخص شدن او از بیمارستان در روزهای آتی خبر داد.

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک، حسن عباسی پزشک معالج و هماهنگ کننده تیم پزشکی محمدرضا شجریان صبح روز ۱۷ ماه اسفند در گفتگو با روابط عمومی خانه موسیقی ایران در مورد آخرین شرایط جسمانی استاد آواز ایران خاطرنشان کرد:خوش بختانه روند بهبود حال جسمانی استاد شجریان روز به روز بهتر می شود و اکنون از چند روز قبل بهتر هستند و در صورتیکه به همین شکل پیش برویم امیدواریم ایشان به زودی به خانه بروند.

 

 

عباسی در مورد وضعیت تنفسی محمدرضا شجریان بیان کرد:تنفس کاملاً خودبخودی انجام می شود و حتی به دستگاه بصورت استندبای هم نیازی نیست. خوش بختانه از وضعیت بحرانی یکی دو هفته قبل خارج شده ایم و همینطور سطح هوشیاری ایشان مثل چند ماه قبل است و هر وقت خودشان بخواهند ارتباطی با اطرافیان برقرار می کنند.

او همچنین در جواب به سوالی در مورد شیوع بیماری کرونا (corona) و خطر احتمالی برای این استاد آواز برای ترخیص اظهار کرد:با شیوع بیماری کرونا بیمارستان خطرناکترین جا برای ابتلا است و ما امیدواریم استاد شجریان هر چه سریعتر ترخیص شده و به منزل برگردند.

محمدرضا شجریان( ریاست افتخاری شورای عالی خانه موسیقی) از آغاز ماه اسفند در پی بروز مشکلات ریوی در بیمارستان جم بستری شده است.

امین بانی هوای دوری