محمد معتمدی در فستیوال «سن كلود» فرانسه به روی صحنه می‌رود

محمد معتمدی در فستیوال «سن كلود» فرانسه به روی صحنه می‌رود

18 خرداد 1395 1:36 ب.ظ ایران

محمد معتمدی خواننده موسیقی ایرانی روزهای ۲۲ و ۲۳ خردادماه امسال در پارک «سن کلود» پاریس تازه ترین کنسرت اروپایی خود را برگزار می کند.

به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، محمد معتمدی خواننده موسیقی ایرانی کشورمان روزهای شنبه ۲۲ و یکشنبه ۲۳ خرداد ماه امسال در پارک «سن کلود» پاریس یکی از زیباترین و دیدنی ترین اماکن تفریحی پاریس برنامه هایی را اجرا می کند.

این رویداد فرهنگی با رویکرد نگاه باز (پاناروما) به آنچه که در موسیقی دنیا در حال اتفاق است در چند نقطه از فرانسه برگزار می شود که مهم ترین آن در پارک سن کلود در نزدیکی پاریس است.

در این فستیوال علاوه بر محمد معتمدی از ایران، هنرمندانی از کشور های ایتالیا، فرانسه، مراکش، زیمبابوه و سوریه حضور دارند و به اجرای موسیقی خواهند پرداخت. این فستیوال برای عموم مردم برگزار می شود و همه می توانند به صورت رایگان بیننده و شنونده آن باشند.

شایان ذکر است که معتمدی را در این فستیوال مهدی تیموری نوازنده نی همراهی خواهد کرد و طبق درخواست مسئولان فستیوال بخش عمده کنسرت به صورت ساز و آواز و بداهه و تنها با ساز نی اجرا می شود. مهدی تیموری پیش از این در آلبوم «دورها آوایی است» به خوانندگی محمد معتمدی به عنوان آهنگسازحضور داشت.

محمد معتمدی چندی پیش هم در کشورهای مختلف اروپایی و آمریکایی تور کنسرت هایی را برگزار کرده بود که این اجراهای زنده با استقبال مخاطبان روبه رو شد.

امین بانی هوای دوری