مهدی یراحی

مشت‌های گره کرده‌ی مهدی یراحی در شب تولدش

26 آبان 1398 10:07 ق.ظ ایران

مهدی یراحی طی روزهای ۲۳ و ۲۴ آبان در سالن همایش ایرانیان تهران به صحنه رفت.

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک ، کنسرت مهدی یراحی در تهران برگزار و این خواننده در هر شب برای یک سانس میزبان مخاطبانش شد.

یراحی در ابتدای این کنسرت که همزمان با شب تولدش نیر بود، گفت: تصمیم گرفتیم تنها یک سانس کنسرت بگذاریم، چراکه هم با انرژی بیشتری درکنار شما هستیم و هم قطعات بیشتری را اجرا خواهیم کرد.

«نمیشه ادامه داد» نخستین قطعه ای بود که مهدی یراحی اجرا کرد و پس از آن آثاری همچون: صورتک، امپراطور، تلقین، حیک، بیست و یک روز بعد، غزال، نفس، سرما نزدیکه، آشوب، منو رها کن، مثل مجسمه، از خودت خبر بیار، سال درد، آخرین اسیر و… را اجرا کرد.

مهدی یراحی در این کنسرت که سه ساعت به طول انجامید، حدود چهل قطعه را اجرا کرد و در میان هر قطعه، ترانه های درخواستی حاضرین را هم اجرا می‌کرد.

در این کنسرت همچنین قطعه «طلوع کن» اولین ترانه از سه گانه عاشقانه مهدی یراحی برای نخستین بار اجرا شد. وی همچنین خبر از انتشار یک آلبوم تماما عربی را به هوادارانش داد و چند قطعه عربی نیز اجرا کرد که با استقبال چشم‌گیری از حاضرین مواجه شد.

اما مهم‌ترین نکته این کنسرت جشن تولد این هنرمند بود که همزمان با اجرای وی، کاغذهای رنگی صحنه را پوشاند و نوازندگان با اجرای موسیقی تولدت مبارک وی را غافلگیر کردند.

یراحی که به اجرای ترانه‌های اجتماعی تاکید دارد، بارها توسط حاضرین تشویق شد و درمقابل جمعیت با مشت های گره کرده زانو زد.

این کنسرت به همت موسسه فرهنگ گستر صبا برگزار شد.

امین بانی هوای دوری