احمد ناطقی ، اخبار موسیقی ،اخبار موسیقی ایران ،واوموزیک،vavmusic

«مشق عشق» در برج آزادی تماشایی شد

9 مرداد 1399 10:47 ق.ظ ایران

همزمان با فرا رسیدن عید سعید قربان نمایشگاه عکس« مشق عشق» مشتمل بر مجموعه آثار احمد ناطقی در نگارخانه‌های برج آزادی افتتاح شد.

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک ، همزمان با فرا رسیدن عید سعید قربان نمایشگاه عکس« مشق عشق» مشتمل بر مجموعه آثار احمد ناطقی با حضور مدیران بنیاد رودکی در نگارخانه‌های برج آزادی افتتاح شد.

 

عکس‌های این نمایشگاه از مناسک حج به عنوان بزرگترین کنگره مسلمانان جهان با ۳۸ اثر از عکس‌های مستند اجتماعی، از جمله عکس‌های پانوراما، به مناسبت اعیاد قربان و غدیر در مجموعه فرهنگی هنری برج آزادی به نمایش گذاشته شد.

احمد ناطقی از عکاسان مشهور جنگ و بنیانگذار خانه عکاسان ایران و انجمن عکاسان فردا است که تصاویر فجایع حلبچه از مشهورترین آثار وی است.

 

وی کتابی نفیس از کنگره­ بزرگ اسلام «حج» در عربستان را به نام «مشقِ عشق» منتشر کرد، این مجموعه به زعم بسیاری از کارشنان فرهنگی ـ هنری به عنوان اثری بی­نظیر و بی­بدیل در عکاسیِ حج به شمار می ­آید.

این نمایشگاه که در روز چهارشنبه ۹ مرداد با حضور احمد ناطقی، داریوش ارجمند، مهرزمان فخار مقدم، مهدی افضلی مدیرعامل، علیرضا دباغی معاون اداری مالی، علیرضا مسگرخوئی مشاور مدیرعامل، امید صدیق مدیر روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی به همراه سید عباس عظیمی رئیس برج آزادی و جمعی از هنرمندان و هنردوستان افتتاح شد تا ۱۹ مرداد پذیرای علاقه‌مندان است.

امین بانی هوای دوری