میلاد عمرانلو ٬ اخبار موسیقی ٬ اخبار موسیقی ایران ٬ واوموزیک

میلاد عمرانلو : امسال به خاطر شرایط مالی در مسابقات جهانی کر شرکت نمی‌کنیم

10 آذر 1398 8:58 ق.ظ ایران

سرپرست گروه آوازی تهران گفت این گروه پس از چهار دوره حضور در مسابقات جهانی کر به دلیل شرایط مالی و هزینه‌های بالا و با وجود علاقه فراوان امکان حضور در یازدهمین دوره این رقابت‌ها را ندارد.
میلاد عمرانلو: امسال به خاطر شرایط مالی در مسابقات جهانی کر شرکت نمی‌کنیم / از همکاری گروه آوازی تهران با یک آهنگساز کروات تا تور کنسرت‌‌های داخلی

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک میلاد عمرانلو سرپرست گروه آوازی تهران درباره برنامه‌های این گروه گفت: تور کنسرت‌های گروه ما از هفته آتی از شهرهای شمالی آغاز می‌شود و بعد از گذر از چند شهر ایران مجدداً در یکی دیگر از شهرهای شمالی ایران به پایان می‌رسد.

او ادامه داد: این کنسرت‌ها از 14 آذر در شهر رشت آغاز می‌شود و سپس در روزهای 20 و 21 آذر در شهر شیراز روی صحنه می‌رویم. این کنسرت در هفته آخر آذرماه نیز در شهر آمل برگزار می‌شود که آخرین تور کنسرت‌ ما خارج از تهران است. پیش از این قرار بود شهر گرگان نیز در برنامه‌های اجرایی ما قرار بگیرد، اما بنا به دلایلی این کنسرت تأیید نهایی نشده و لغو شد

میلاد عمرانلو افزود: همچنین اواسط ماه دی، برانکو استارک آهنگساز کروات باسابقه و یکی از اساتید و رهبران بزرگ کر جهان به دعوت من برای برگزاری یک کنسرت به تهران سفر می‌کند. به همراه استاد استارک به‌عنوان رهبر مهمان با همراهی گروه کر تنال و گروه کر کودک و نوجوان در 26 و 27 دی در تالار رودکی اجرای ویژه‌ای را برگزار خواهیم کرد. در ادامه برای برگزاری کنسرت در جشنواره موسیقی فجر منتظر اعلام برگزارکنندگان جشنواره می‌مانیم تا برنامه خود را تنظیم کنیم.

او تأکید کرد: این روزها با توجه به شرایط اجتماعی حاکم بر جامعه استقبال از تک‌‌آهنگ بیشتر از آلبوم است، درنتیجه گروه آوازی تهران نیز ترجیح می‌دهد بیشتر تک‌آهنگ تولید کند. گرچه اگر یک ناشر یا تهیه‌کننده بتواند تمام هزینه‌های استودیو را تقبل کند، قطعاً تمایل داریم که آلبوم منتشر کنیم، در غیر این صورت نگاهی به انتشار آلبوم نداریم.

عمرانلو همچنین به حضور خود در برنامه “عصر جدید” اشاره کرد و گفت: حضور در برنامه “عصر جدید” به بیشتر دیده شدن‌ ما کمک کرد. این را قبول داریم که خیلی از مردم عام کشورمان آن‌طور که باید گروه ما را نمی‌شناسند و حضور در این برنامه به بیشتر دیده شدن و شناخته شدن ‌ما کمک کرد. البته زمانی که برای حضور در برنامه اعلام آمادگی کردیم، این برنامه عنوان استعدادیابی نداشت و به ما نیز دراین‌باره اطلاعی داده نشد، قطعاً اگر این مسئله را می‌دانستیم به‌عنوان استعداد درخشان در آن شرکت نمی‌کردیم.

او در پایان گفت: گروه آوازی تهران از دوره ششم تا دوره دهم مسابقات جهانی کر، هر سال در این رویداد شرکت کرد و آخرین بار نیز در شهر مسکو روی صحنه رفتیم و نام ایران را زنده نگاه داشتم، اما امسال که یازدهمین دوره این مسابقات قرار است در بلژیک برگزار شود، به دلیل شرایط مالی و هزینه‌های بالا، با وجود علاقه فراوان امکان حضور را نداریم. ای‌کاش دولت حمایتی از این مسئله می‌کرد تا حداقل نام ایران در این فستیوال یاد شود.

امین بانی هوای دوری