همایون شجریان

نتیجه برگزاری کنسرت های خیابانی در جلسه ای با حضور همایون شجریان و مدیران شهرداری تهران

14 مرداد 1397 8:22 ق.ظ ایران

عصر روز چهارشنبه دهم مرداد ماه، جسله ای با حضور همایون شجریان و مدیران شهرداری تهران برگزار شد.
در این جلسه به بررسی این که آیا امکان برگزاری کنسرت های خیابانی وجو دارد یا خیر، پرداخته شد.

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک برزین ضرغامی، رئیس سازمان زیبا سازی، از این ایده همایون شجریان حمایت کرده و اعلام کرد که برگزاری این کنسرت ها با همکاری شهرداری تهران همراه خواهد بود.
او معتقد بود که برگزاری کنسرت های خیابانی در این شرایط می تواند یک اتفاق مثبت باشد و شهرداری تهران به عنوان مجری اصلی می تواند نقش آفرینی داشته باشد. ضرغامی همچنین بیان داشت که برگزاری این کنسرت نیاز به مشارکت همه دستگاه ها و مردم دارد.
تنها بخشی از مقدمات این رویداد مربوط به شهرداری تهران می شود و بخش مهم و اصلی آن مربوط به هنرمندان و همچنین حضور مردم است.

در ادامه همایون شجریان دلیل در خواست خود را برای برگزاری کنسرت های خیابانی، امکان دیدن کنسرت برای کسانی که در نقاط کم امکانات شهر زندگی می کنند، بیان کرد که از سه سال قبل تا امروز این دغدغه همراه او بوده است.
همایون شجریان همچنین معتقد بود که تا مشکلات اقتصادی و اجتماعی مردم حل نشود، نارضایتی جامعه پابرجاست اما یک رویداد هنری می تواند به همدلی و انرژی مردم کمک کند.
در نهایت در این جلسه درباره زمان و مکان برگزاری کنسرت نیز صحبت شد و همچنین قرار بر این شد تا در صورت کسب مجوز های لازم، مکان، زمان و ساعت اجرا اعلام شود.

امین بانی هوای دوری