محمدرضا گلزار ٬ اخبار موسیقی ٬ اخبار موسیقی ایران ٬ واوموزیک

نگاهی به فروش بلیت‌های کنسرت محمدرضا گلزار

29 مهر 1398 9:50 ق.ظ ایران

میزان فروش بلیت کنسرت محمدرضا گلزار در لس آنجلس این روزها به یکی از حاشیه های جدید موسیقی تبدیل شده است.

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک ، محمدرضا گلزار قرار است تازه ترین کنسرت خود را در سالن دالبی تئاتر لس آنجلس برگزار کند.

اما این اتفاق با حاشیه ها و اخبار ضد و نقیضی همراه شده است. در ابتدا خبری منتشر شد که بسیاری از رسانه ها به آن پرداخته و اعلام کردند تنها ۱۱۷ بلیت از ۳ هزارو ۴۰۰ بلیت ممکن سالن «دالبی تیاتر» شهر لس‌آنجلس به فروش رسیده است. این خبر با پوشش بسیاری از خبرگزاری ها و رسانه ملی نیز همراه شد.

در ادامه بعضی از منتقدان مانند «پیروز ارجمند» موسیقیدان و مدیر سابق موسیقی ارشاد گفت، گلزار بهتر است به جای کنسرت موسیقی، گلفروشی باز کند تا روزانه هزاران نفر به دیدنش بروند! این انتقادات منجر به گزارشی تلویزیونی درباره کنسرت گلزار شد. در این گزارش، حضور این سلبریتی سینما در عالم موسیقی زیر سؤال رفت و اهالی موسیقی درباره علت فروش بلیت‌های گلزار در داخل ایران و عدم استقبال از آن در خارج از کشور سخن گفتند.

اما در ادامه با انتشار نقشه سایت بلیت فروشی، دیده شد بیش از نیمی از بلیت ها به فروش رسیده و به نظر می رسید این اتفاقات تنها حاشیه سازی های علیه رضا گلزار بوده است.

در ادامه گلزار در یک گفتگوی تلفنی به این حواشی واکنش نشان داد و گفت: «من حدود بیست سال است که با این موضوع (حواشی‌ها) غریبه نیستم. اما شدتش بعضی مواقع مثل حالا بیشتر می‌شود.»

او ادامه داد: «سنجش موفقیت یا عدم موفقیت یک کار بعد از انجام آن محاسبه می‌شود نه قبلش! من نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده که در مورد کنسرت من خیلی‌ها پیشواز رفتند. کنسرت من سه هفته آینده برگزار میشود و ۶۰ درصد بلیت‌هایش تا به امروز فروش رفته، چگونه قضاوت می‌شود که موفق بوده یا نبوده؟! من اهل بلندپروازی نیستم. افتخاری هم نیست اما صبر و تحمل دو وجه تمایز بین من و خیلی های دیگر است.»

شاید اکنون باید به گفته های محمدرضا گلزار بسنده و عجولانه در این مورد صحبت نکرد؛ چرا که زمان زیادی تا برگزاری این کنسرت مانده و پس از آن می‌توان نظرات دقیق تر و کارشناسی شده ای را ارائه داد.

امین بانی هوای دوری