اخبار موسیقی ٬ میلاد درخشانی ٬ سالار عقیلی ، اخبار موسیقی ایران، واوموزیک

نیما جوان از انتشار آلبومی از سالار عقیلی پس از 18 سال خبر داد

6 دی 1398 8:59 ق.ظ ایران

نیما جوان مدیر نشر “جوان” درباره برنامه این موسسه توضیح داد: اولین برنامه ما اجرای کنسرت میلاد درخشانی است که قرار است روز سه‌شنبه 24 دی‌ماه در سالن اندیشه حوزه هنری به تهیه‌کنندگی نشر جوان برگزار شود.

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک او ادامه داد: درخشانی برای کنسرت پیش رو با نوازندگان طراز اول و با اجرای مجموعه‌ای از قطعات با کلامش در دو آلبوم “حرف بزن” و “اشارات نظر” روی صحنه می‌رود. همچنین درخشانی در این اجرا از چند قطعه‌ جدید رونمایی خواهد کرد.

وی افزود: نوازندگانی که در این اجرا میلاد درخشانی را همراهی می‌کنند، کسرا سبکتکین (گیتار بیس)، رضا تاجبخش (پیانو)، امین طاهری (درامز)، طاها مظاهری (گیتار)، هومن نامداری (کلارینت) و پدرام درخشانی (سنتور) هستند.

جوان همچنین گفت: بعد از این برنامه یک آلبوم از سالار عقیلی منتشر خواهیم کرد که نسبت به دیگر آثاری که از او تا به حال شنیده‌اید متمایز است، دلیل این وجه تمایز در این است که این کار 18 سال پیش ضبط شده و اوایل بهمن‌ماه توسط نشر جوان وارد بازار موسیقی خواهد شد.

او تاکید کرد: کلیه کار آهنگ‌سازی و تنظیم این آلبوم را دکتر سام انجام داده و ترانه‌های آن نیز از شفیعی کدکنی، مولانا و هوشنگ ابتهاج (سایه) است.

او بیان کرد: این آلبوم جزو اولین آثاری است که این خواننده اجرا کرده و قطعاً جذابیت بیشتری برای مخاطب خواهد داشت.

این ناشر در پایان هم گفت: کنسرت میلاد درخشانی در صورت استقبال مخاطبان برای روز دیگری تمدید خواهد شد.

امین بانی هوای دوری