دانلود آهنگ ایرانی

هتک حرمت هنرمندان محکوم است

25 اردیبهشت 1396 8:51 ق.ظ ایران

درپي سخنان موهن كارگردان “قلاده هاي طلا” كه در ستاد يكي از نامزدهاي رياست جمهوري در مورد استاد آواز ايران، محمدرضا شجريان ايراد شده بود هيات مديره خانه موسيقي طَي بيانيه اي هتک حرمت این استاد برجسته را محکوم کرد.

در اين بيانيه آمده است:

عرصه فرهنگ و هنر،عرصه ادب،احترام و تعامل است و از اصول اوليه فعاليت در اين حوزه ، حفظ شوؤن فرهنگي و تلاش براي اعتلا و ارتقاي سطح فرهنگ و ادب جامعه است؛جاي شگفتي است كه فردي منتسب به فرهنگ و هنر با ادبياتي دور از شان و شخصيت هنري در مورد اسطوره آواز و يكي از مفاخر ملي ایران سخناني سخيف به كار مي برد.

لازم به ياد آوري است كه پس از پيروزي انقلاب شكوهمندی كه خاستگاهي فرهنگي داشت انتظار مردم اين بود كه سياست و سياستمداران مان فرهنگي شوند اما متاسفانه شاهد هستيم كه به جای آن فرهنگ ما سياسي و هنرمندان ما سياست زده شده اند.

خانه موسيقي ضمن محكوم كردن اينگونه رفتارو گفتار زشت و ناپسند اميدوار است تا جامعه فرهنگ و هنر ايران همگام با ديگر اقشار مختلف با حضور گسترده پاي صندوق هاي راي در روز جمعه ٢٩ارديبهشت با انتخاب نامزد اصلح و اخلاق مدار ضمن پاسخ معنا دار به اینگونه هتک حرمت ها يك بار ديگر آينده اي روشن و درخشان را براي ايران زمين رقم بزنند.

امین بانی هوای دوری