بتهوون،اخبار موسیقی ،اخبار موسیقی ایران ،واوموزیک،vavmusic

هفت شب هفت اجرای موسیقی در خانه موزه بتهوون

3 اردیبهشت 1399 12:06 ق.ظ ایران

مرکزموسیقی بتهوون از شامگاهِ جاری، سوم اردیبهشت ۱۳۹۹ با شعار «تداوم زندگی؛ عافیت و فرهنگ» ۷ اجرای موسیقی را به مدت ۷ شب در خانه موزه بتهوون و از طریق پلتفرم اینستاگرام با مخاطبان به اشتراک می گذارد.

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک ، مرکز موسیقی بتهوون، سلسله اجراهایی را به مدت یک هفته در قالب اجرای زنده اینستاگرامی تدارک دیده که در این مدت ۷ تکنوازی توسط ۷ موزیسین در خانه موزه بتهوون تقدیم مخاطبان می شود.

این اجراها از تاریخ ٣ لغایت ٩ اردیبهشت و راس ساعت ٢٠:٠٠ بر اساس جدول زمانی اعلام شده، آغاز می‌شود و هر اجرا تا ٢۴ساعت بعد در صفحه‌ی اینستاگرام برای بازدید و به اشتراک گذاشتن در دسترس است.

مدت زمان اجراها حدودا ٣٠دقیقه پیش‌بینی شده است و هنرمندانی که در این اجراها حضور خواهند داشت به ترتیب تاریخ اجرا به شرح زیر معرفی می گردند:

فرزین طهرانیان متولد ١٣۵۶ و گیتاریست؛ دانش آموخته آکادمی ملی موسیقی اوکراین؛ تدریس در دانشگاه از سال ۱۳۸۷ تا ۱۳۹۷ در دانشگاه آزاد و هنر تهران؛ آهنگسازی و اجرا در آلبوم‌ها: شدریک، از اصفهان تا اصفهان و تألیف و ترجمه‌ی کتاب‌های سیر آموزش گیتار کلاسیک، موسیقی از آموزش تا اجرا، هارمونی مقدماتی جز، تمرینات روزانه گیتار و ۵۰ قطعه ضروری جز..

-پویا عشقی نژاد : متولد ١٣٧٧، نوازنده‌ی ویولن و دانشجوى کارشناسى نوازندگى و عضو ارکستر انجمن فرهنگی ایران-اتریش و همکارى با آنسامبل دوک..

-بهرنگ بقایی : متولد ۱۳۶۰ و نوازنده و آهنگساز؛ آهنگسازی برای تئاتر؛ همکاری در آلبوم‌های از روی در آفتاب، نه آن‌چنان، شبی با خیام، شب جدایی، حرمان و…. و سابقه‌ی عضویت در گروه‌های موسیقی ایل، بِهنا، خنیا و….

-عسل پیشگو : متولد ١٣٨١ و نوازنده‌ی عود و ساکسیفون؛ هنرجوی هنرستان موسیقی؛ همکاری با دایْمِندز-بَند..

-عیسا غفاری : متولد١٣۶١ و نوازنده تار، سه‌تار، آهنگساز؛ مدرس دانشکده‌ی موسیقی دانشگاه هنر تهران،

هنرستان موسیقی دختران و هنرستان‌عالی موسیقی تهران؛ آهنگسازی و اجرای آلبوم‌های: وابات، سرود باد، بازتاب، آیه، زمان، هنوز و…. و تألیف کتابهای موسیقی و….

-کیوان فرزین : متولد ١٣۵٢، نوازنده سنتور؛ کارشناس ارشد موسیقی ایرانی؛ تهیه‌کننده‌ی موسیقی؛ منتقد موسیقی؛ مدرس موسیقی..

-حسام اینانلو : متولد ١٣۶۶ نوازنده کمانچه و آهنگساز.

این مجموعه در صفحه رسمی اینستاگرام رسمی اش ضمن دعوت از مخاطبان نوشته است: «خانه موزه بتهوون و همکاران در این ایام و هفت روز هفته، از ساعت١١:٠٠تا٢٠:٠٠ با رعایت پروتکل‌ها و آداب بهداشتی و اجتماعی دایر و میزبان شماست؛ ولی این اجراها دقیقا پس از ساعت‌کاری و بدون حضور تماشاچی و بازدیدکنندگان و براساس وظیفه و مسئولیت اجتماعی و رسالت فرهنگی اجراکنندگان و برگزار کننده؛ انجام می‌شود. پس در مدت زمان اجرا؛ فقط از صفحه‌ی اینستاگرام ما، همراهان باشید..»

شایان ذکر است که هفته سلسله اجراهای مرکز موسیقی بتهوون، از امشب سوم اردیبهشت سال جاری در خانه موزه بتهوون بصورت آنلاین و زنده از اینستاگرام آغاز شده و تا نهم اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

امین بانی هوای دوری