هنرستان موسیقی ٬ اخبار موسیقی ٬ اخبار موسیقی ایران ٬ واوموزیک

هنرستان موسیقی دختران در تالار رودکی کنسرت می‌دهد

2 بهمن 1398 8:11 ق.ظ ایران

هنرستان موسیقی دختران با مشارکت بنیاد رودکی دوم بهمن ماه در تالار رودکی کنسرت برگزار می‌کند؛ این برنامه در دو بخش با اجرای آثاری از مرتضی نی‌داود، فرامرز پایور،‌ رکن‌الدین مختاری و … اجرا می‌شود.

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک در بخشِ اول این برنامه ارکستر ایرانی هنرستان به سرپرستی «هیلا فیض‌پور» قطعاتی چون مقدمه دشتی به آهنگسازی مهرداد دلنوازی و آتش دل به آهنگسازی و تنظیم مرتضی نی داوود و خوانندگی امیر صادقین را اجرا می‌کند. در بخش دوم به سرپرستی «گلنوش صالحی» قطعات پرنیان به آهنگسازی فرامرز پایور و تنظیم کاوه میرحسینی و رنگ چهارگاه با تنظیم رکن الدین مختاری و در بخش سوم به سرپرستی و رهبری محمد رضا فیاض، قطعات: پیش درآمد دشتی به آهنگسازی و تنظیم رضا محجوبی و کاروان به آهنگسازی و تنظیم ابوالحسن صبا را اجرا می‌کند.

همچنین در این برنامه گروه گیتار هنرستان موسیقی دختران به سرپرستی مهرداد پاکباز قطعه سوئیت بیژن و منیژه (شادی دختران تورانی) به آهنگسازی حسین دهلوی و تنظیم مهرداد پاکباز و … و ارکستر سمفونیک هنرستان موسیقی دختران به رهبری سهراب کاشف آثاری از آهنگسازانی چون شوبرت، موتزارت، بتهوون، سهراب کاشف و … را روی صحنه می‌برد.

کنسرت هنرستان موسیقی دختران با مشارکت بنیاد رودکی در تالار رودکی اجرا می‌شود.

امین بانی هوای دوری