شادمهر عقیلی ٬ اخبار موسیقی ٬ اخبار موسیقی جهان ٬ واوموزیک

واکنش عجیب شادمهر عقیلی در کنسرت واشنگتن‌دی.سی

12 آذر 1398 8:51 ق.ظ جهان

چند روزی می شود که شادمهر عقیلی ، خواننده لس‌آنجلسی، نقل زبان ها شده است. ماجرا از بعدکنسرت واشنگتن‌دی.سی این خواننده شروع شد.

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک خبرنگار بی بی سی گفت : او در ابتدای کنسرتش بعد از اجرای آهنگ ای ایران، ای مرز پرگهر به حاضران گفت اگر ایرانی نیستید از اینجا بروید بیرون!
یکی دیگر از حاضران در این کنسرت هم می گوید: خواهرم درصف اول نشسته بود به شادمهر عقیلی گفت شادمهرجان طرفدار افغان هم داری.
او ادامه داد:بعداز این حرف عقیلی به گوشه دیگر سالن رفت و بلند فریاد زد: اگر ایرانی نیستید بروید بیرون!

این حرف های جنجالی باعث شد مردم به فیسبوک این خواننده هجوم بیاورند و او را وادار به عذرخواهی کنند، شادمهر عقیلی هم باتوجه به این هجمه‌ها به طور کامل این ماجرا را بازگو کرد.
او گفت: خانمی سمت سن آمدند و میانه اجرای ترانه ای ایران به من گفتند که حق ندارم این ترانه را اجرا کنم. من هم ناراحت شدم و این برخورد را نوعی بی احترامی دیدم، تنها به این شخص خاص گفتم اگر مایل نیستند سالن را ترک کنید. مخاطب من تنها این شخص خاص بود.

او در ادامه به هم دل بودن و درکنار هم بودن افراد از هر قوم و نژادی اشاره کرد و گفت: آن چه ما را به هم وصل می‌کند تعلقات ملی و حب وطنی است. اما تعلقات زبانی و فرهنگی‌مان هم ما را با هم‌وطنان افغانستانی و تاجیکستانی، هم زبان و هم فرهنگ و همدل می کند.

امین بانی هوای دوری