محسن یگانه

واکنش محسن یگانه به بازدید ۵۰ میلیونی از ویدیوی «بهت قول میدم»

22 دی 1397 10:11 ق.ظ ایران

محسن یگانه، خواننده ی پاپ، در کنسرت ۲۰ دی ماه خود در شهر تهران، نسبت به خبر بازدید ۵۰ میلیونی از قطعه ی «بهت قول میدم» واکنش نشان داد.
آهنگ «بهت قول میدم» از ساخته های محسن یگانه که در سال ۹۴ منتشر شد، با استقبال بی سابقه ای از مخاطبان رو به رو شد و یکی از محبوب ترین قطعات آن زمان تاکنون بوده است.

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک بازدید از ویدیو این آهنگ در صفحه رسمی محسن یگانه به بیش از ۵۰ میلیون بار رسیده و هزاران پیام از سوی مخاطبان در خصوص این آهنگ، به ثبت رسیده است و از نکات قابل توجه آن ها می توان به تعدا زیاد واکنش های مخاطبان غیر ایرانی اشاره داشت.

محسن یگانه در کنسرت تهران خود، درباره بازدید ۵۰ میلیونی موزیک ویدیوی «بهت قول میدم» چنین اظهار کرد: «در این ۱۵ سال که من هستم، خوانندگان زیادی آمدند و دو ساله رفتند. ماندن، تلاش زیادی می خواهد اما به جز تلاش، حس مشترکی است که ۱۵ سال طول کشیده تا شکل بگیرد.»

خواننده قطعه «بهت قول میدم» ادامه داد: «۵۰ میلیون بازدید برای سایتی مثل یوتیوب که نمی توان اعداد را در آن خرید، رقم قابل توجهی است.»
وی افزود: «تلاش می کنم تا باز هم آهنگی در این ابعاد بسازم. در این مدت چقدر طرفداران خارجی را دیدم که فقط به خاطر این کار طرفدار من هستند و آهنگ های دیگر من را نشنیده اند. چقدر خوشحالم که در ۳۴ سالگی این را تجربه می کنم.»

امین بانی هوای دوری