علی زند وکیلی ، اخبار موسیقی ،اخبار موسیقی ایران ،واوموزیک،vavmusic

ویدئوکلیپ «آخرین آواز» با صدای علی زند وکیلی منتشر شد

1 مرداد 1399 11:20 ق.ظ ایران

ویدئوکلیپ تیتراژ پایانی سریال «آقازاده» با نام «آخرین آواز» و با صدای علی زندوکیلی و آهنگسازی علیرضا افکاری منتشر شد.

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک ، علی زندوکیلی قطعاتی را برای سریال شبکه نمایش خانگی آقازاده با طراحی، نویسندگی و تهیه کنندگی حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی خوانده و آخرین آواز به عنوان تیتراژ پایانی سریال پخش می شود.

امروز از ویدئوکلیپ این قطعه که در ساخت آن از تصاویر دیده نشده قسمت‌های آتی آقازاده استفاده شده، رونمایی شد. این قطعه را حسین غیاثی سروده و علیرضا افکاری آهنگسازی و آرمین رستگاری تنظیم و میکس و مسترینگ آن را برعهده داشته است.

سریال آقازاده هر جمعه ساعت ۱۲ از وی او دی های فیلیمو و نماوا و روزهای شنبه به صورت دی وی دی پخش می شود و تاکنون سه قسمت از این سریال به بازار آمده است.

 

بازیگران این سریال عبارتند از امین تارخ، امیر آقایی، مهدی سلطانی، ثریا قاسمی، لعیا زنگنه، سینا مهراد، دیبا زاهدی، مهدی کوشکی، سامیه لک، مسعود فروتن، کاوه خداشناس، سعید داخ، روزبه معینی، احسان امانی، مجید اسماعیلی، اکبر رحمتی، امید محمدنژاد و امین حیایی با حضور کامبیز دیرباز، هنرمندی نیکی کریمی، نقش آفرینی متفاوتی از جمشید هاشم پور و محمدحسین لطیفی و با معرفی پردیس پورعابدینی.

سریال درباره آقازاده‌ای به نام نیما (با بازی امیر آقایی) است. فردی که تابلوهای هنری خرید و فروش می‌کند. او به‌واسطه رابطه‌اش با افراد مهم نظام ثروت قابل‌توجهی به جیب زده است. در طرف مقابل، آقازاده‌ای دیگر به نام حامد (با بازی سینا مهراد) حضور دارد که مأمور امنیتی است. حامد قصد دارد هرطور شده به فعالیت‌های غیرقانونی نیما خاتمه دهد اما موانع بسیارند…

امین بانی هوای دوری