اسپاتیفای،اخبار موسیقی ،اخبار موسیقی جهان،واوموزیک،vavmusic

پادکست ویدئویی به پلتفرم Spotify اضافه خواهد شد

18 اردیبهشت 1399 12:24 ق.ظ جهان

بر اساس گفته یک منبع نزدیک به Spotify، این پلتفرم پخش موسیقی آنلاین با همکاری دو کانال موسیقی در یوتیوب، سه قسمت پادکست ویدئویی را منتشر کرده است. کانال‌های Zane و Heath: Unfiltilt میزبان این ویدئوها هستند.

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک ، البته Spotify کار کردن روی پادکست ویدئویی را تایید نکرده است اما اضافه کردن ویدئو به پادکست‌های صوتی مرسوم است. پیش‌تر این پلتفرم از ترکیب بخش‌هایی از ویدئوی آهنگ‌های یک پادکست استفاده کرده است. همچنین آن‌ها اخیرا The Ringer را نیز خریداری کرده که دارای قابلیت نمایش‌های ویدئویی است. اگر یادتان باشد Spotify در سال 2017 دارای فیلم بود.

 

با راه‌اندازی این سرویس، کاربران صرفا متوجه خواهند شد که این پادکست، ویدئو دارد یا خیر. ویدئو در پایین صفحه نمایش داده شده و در زمان پخش تبلیغات، نمایش ویدئوها نیز متوقف خواهد شد. همچنین

با خانه نشینی افراد، تقاضا برای موسیقی محتوای پادکست بسیار زیاد شده است و عادت کاربران در گوش دادن به موسیقی تغییر خواهد کرد. بنابراین، باید دید که آیا اضافه کردن ویدیو باعث افزایش تقاضا می‌شود یا خیر. همچنین اضافه شدن ویدئو چگونه بر عملکرد برنامه تأثیر خواهد گذاشت؟

Spotify در اولین واکنش نسبت به این خبر گفت: «ما به طور معمول تعدادی آزمایش را به منظور بهبود تجربه کاربر انجام می‌دهیم. برخی از این آزمایش‌ها راهی برای گسترش تجربه کاربران شده و برخی دیگر در تست‌های اولیه موفق نخواهد شد.»

امین بانی هوای دوری