بیمه تأمین اجتماعی ،اخبار موسیقی،اخبار موسیقی ایران،واوموزیک،vavmusic

پرداخت حق بیمه فصل بهار هنرمندان قطعی است

22 خرداد 1399 6:39 ق.ظ ایران

در پی ناهماهنگی های تحمیلی در زمینه پرداخت حق بیمه سه ماهه فصل بهار هنرمندان و بلاتکلیفی چند ماهه خانه موسیقی به سهم خویش عذر خواهی می کند و همچنان در کنار همه اعضای شریف و هنرمندان عزیز جهت مطالبه بحق صنف خواهد ایستاد.

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک ، در پی ناهماهنگی های تحمیلی در زمینه پرداخت حق بیمه سه ماهه فصل بهار هنرمندان و بلاتکلیفی چند ماهه این عزیزان که بنا بر قول مسئولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تامین اجتماعی و اطلاع رسانی مکرر پیش آمد، خانه موسیقی علی رغم اینکه هیچ نقشی در بروز این ناهماهنگی ها نداشته و از ابتدا مجدانه پیگیر حمایت از اعضا بوده است، به سهم خویش عذر خواهی می کند و همچنان در کنار همه اعضای شریف و هنرمندان عزیز جهت مطالبه بحق صنف خواهد ایستاد.

بدون شک اگر سازمان تامین اجتماعی از آغاز همچون وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و صندوق اعتباری هنر با هنرمندان همراهی و همدلی بیشری می داشتند امروز شاهد این ناهماهنگی ها و دلخوری عزیزان هنرمند نمی بودیم.

به هرحال خوشحالیم که پیگیری های جدی صنوف با همراهی وزارت ارشاد و صندوق اعتباری و با برگزاری جلسات متعدد به بار نشست و وجه حق بیمه سه ماهه هنرمندان تامین شده و به زودی به حساب هنرمندانی که حق بیمه خود را تا پایان خرداد ماه پرداخت بکنند، واریز خواهد شد

امین بانی هوای دوری