پرواز همای ،اخبار موسیقی ،اخبار موسیقی ایران،واوموزیک،vavmusic

«پرواز همای» برای صندلی‌های خالی خواند

30 فروردین 1399 11:37 ق.ظ ایران

«پرواز همای» – خواننده- به همراه گروه «مستان» شامگاه روز جمعه 29 فروردین‌ در تالار وحدت به اجرای کنسرت آنلاین پرداخت.

 

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک ، این خواننده پیش از آغاز کنسرت گفت: «من و گروهم خوشحال هستیم که در این شرایط بحرانی این شانس را به دست آورده‌ایم تا برای شما عزیزان برنامه کنسرت اجرا کنیم. همه‌ی ما روزهای سختی را سپری می‌کنیم و حسرت دیدار تک‌تک شما در دل‌مان مانده است، اما این کنسرت فرصت خوبی خواهد شد تا هوایی تازه کنیم.»

 

پرواز همای  که در این کنسرت،‌ گلچینی از آهنگ‌‌های خود را اجرا کرد، کنسرت آنلاین‌ خود را به پزشکان، پرستاران و کادر درمانی بیمارستان‌ها تقدیم کرد. این برنامه با اجرای قطعه‌هایی چون از باده مدهوشم کنید و این چه جهانیست آغاز شد و این خواننده به مخاطبان خود توضیح داد که پس از اجرای این دو قطعه اجتماعی، چند قطعه‌ی عاشقانه را اجرا خواهد کرد.

 

همای در ادامه قطعات دل دیوانه من و زبان نگاه (اشارات نظر) را اجرا کرد، تا اینکه نوبت به اجرای قطعه «دیوانه‌تری» برسد و این خواننده بگوید: «اگر امشب تماشاگران در سالن حضور داشتند حتماً این قطعه را همراه ما می‌خواندند ولی الآن هم مطمئن هستم که مردم در خانه‌های خودشان این آهنگ را همراه ما زمزمه می‌کنند.»

آهنگ‌های بی‌قرار و یارا یارا دیگر قطعاتی بودند که همای به همراه گروه مستان اجرا کرد و پس از آن با معرفی و اجرای قطعه یهودا از پایان کنسرت آنلاین خود خبر داد.

محمود نوذری (سنتور)، سعید فهیمی (نی)، مسلم علیپور (کمانچه)، میلاد علیپور (تار)، فرشاد رستمی (کمانچه) و حمیدرضا یوسفی (جیمبی) اعضای گروه مستان را در این کنسرت تشکیل می‌دادند.

امین بانی هوای دوری