پروفسور سمیعی، بهنام صفوی را جراحی کرد

15 تیر 1396 4:37 ب.ظ خارج از گود

بهنام صفوی، خواننده جوان که به دلیل بیماری تومور مغزی به آلمان سفر کرده بود توسط پروفسور سمیعی مورد عمل جراحی قرار گرفت.

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش صفحه اخبار واوموزیک آن‌طور که رضا فوادیان، مدیربرنامه‌های بهنام صفوی گفته، بهنام صفوی حدود ده روز پیش برای ادامه درمان به آلمان سفر کرده و حدود شش روز پیش در بیمارستانی در هانوفر توسط پروفسور سمیعی مورد جراحی مغز قرار گرفته است. او با اشاره به این که بیمارستانی که بهنام صفوی در آن مورد عمل جراحی قرار گرفته یکی از بهترین بیمارستان‌های دنیاست، افزود: عمل جراحی بهنام صفوی پنج ساعت به طول انجامید که خوشبختانه نتیجه عمل رضایتبخش بود و هم‌اکنون در بیمارستان به درمان ادامه می‌دهد.

فوادیان با تشکر از پروفسور باباپور در همراهی و فراهم‌کردن شرایط درمان بهنام صفوی در آلمان ادامه داد: روز سه‌شنبه 13 تیر بهنام صفوی بعد از پنج روز بستری در بخش مراقبت‌های ویژه به بخش منتقل شد و هم‌اکنون در حال فیزیوتراپی است و سطح هوشیاری خوبی دارد و حتی می‌تواند به صورت معمول و تحت نظر پزشک تغذیه کند.

او ادامه داد: هم‌اکنون منتظر جواب پاتولوژی بهنام صفوی هستیم و تا پنج روز آینده نتیجه پاتولوژی اعلام می‌شود و بعد از اعلام نتیجه پاتولوژی وضعیت جدید درمان معلوم می‌شود. اما باتوجه به شرایط موجود آنچه مشخص است این است که بهنام صفوی حداقل یک ماه باید در آلمان برای امور درمانی بماند. فوادیان با تشکر از پیگیری‌ها و نگرانی‌های علاقه‌مندان و اهالی رسانه ادامه داد: پنجشنبه 15 تیر سالروز تولد بهنام صفوی است و از مردم و علاقه‌مندان او تقاضا دارم که این هنرمندان جوان را از دعای خیر خود بی‌بهره نگذارند.

علی لهراسبی بارون میزنه