میلاد عرفان‌پور ، اخبار موسیقی ،اخبار موسیقی ایران ،واوموزیک،vavmusic

پویش «دور دنیای موسیقی» کلید خورد

12 مرداد 1399 8:47 ق.ظ ایران

مرکز موسیقی حوزه هنری پویش ویژه «دور دنیای موسیقی» با هدف شنیدن «موسیقی خوب» را برای علاقه مندان و مخاطبان راه‌اندازی کرد.

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک ، «دور دنیای موسیقی» عنوان پویشی ویژه برای مخاطبان موسیقی است تا یک‌ماه با «موسیقیِ خوب» همراه باشند. این پویش به ابتکار مرکز موسیقی حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی راه‌اندازی شده است.

میلاد عرفان‌پور مدیر مرکز موسیقی حوزه هنری در توضیحات تکمیلی این پروژه اعلام کرد: «مرکز موسیقی حوزه هنری در آستانه چهل سالگی فعالیت هنری خود، این پویش را برای بهره‌گیری علاقه‌مندان موسیقی از ۳۲۰ آلبوم خود با تخفیف ۴۰ درصد تدارک دیده است. با انتخاب آلبوم‌های موردعلاقه خود از میان این ۳۲۰ آلبوم و وارد کردن کد pouyesh ۹۹ از تخفیف چهل درصدی محصولات منتشر شده توسط مرکز موسیقی حوزه هنری برخوردار شوند.

به گفته مدیر مرکز موسیقی حوزه هنری این پویش که طی روزهای گذشته در یکی از سامانه‌های شناخته شده فروش محصولات موسیقایی انجام گرفته از روز پنجم مرداد ماه تا پنجم شهریور ماه ادامه خواهد یافت.

«ماجرای نیمروز» به آهنگسازی حبیب خزایی‌فر، پوئم سمفونیک «ناصر» به آهنگسازی ناصر، «بی کرانگی» به آهنگسازی قربان ولئیی، «شهر مناجات» با حضور خوانندگان شناخته شده کشور، «نجوای جان» با ارائه آثار استاد احمد مراتب، «شمس جان» با هنرمندی عماد توحیدی، داود آزاد و عبدالجبار کاکایی از جمله آثاری است که طی ماه‌های اخیر توسط مرکز موسیقی حوزه هنری منتشر و در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

امین بانی هوای دوری