محمدرضا شجریان ، اخبار موسیقی ،اخبار موسیقی ایران ،معصومه مهرعلی،vavmusic

پیام تبریک معصومه مهرعلی برای زادروز محمدرضا شجریان

1 مهر 1399 12:39 ق.ظ ایران

معصومه مهرعلی، بانوی هنرمند آواز و از هنرجویان استاد محمدرضا شجریان، به مناسبت هشتادمین زادروز او یادداشتی را منتشر کرد.

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک ، معصومه مهرعلی، مادر دو هنرمند شناخته شده، ارژنگ و سارنگ سیفی زاده و از بانوان فعال در حیطه آواز است که هنرجویان بیشماری را آموزش داده و به کارگاه های آموزشی استاد شجریان معرفی کرده است.

او به مناسبت هشتادمین زادروز محمدرضا شجریان، یادداشتی ارائه کرده که متن ان به قرار زیر است:

«درود و مهر
زادروز استاد محمد رضا شجریان خجسته و مبارک.

امروز اگر چرخ زندگانی ما خانواده برمدار عشق میچرخد و رضایت به تکرار سرریز از دل میشود

بی شک وبی تردید همه از گوشه گوشه های مشق استاد است که ماهی بدست نداد و رمز ماهی برآوردن از دریاها را به درس به تلامیذ خود نشانه رفت و در انتقال شد.

آنچه استاد بر روندگانِ راهِ هنر درقصد و بیان داشت همان نیز ره نشان پای آنان میگشت و رونده را چون قطب نمایی دقیق ، هادی راه میشد. آنچه ناگفته ماند و نیزبسیار است همانا حرف و مشق های دگر استاد است که با نگاه دستگیرِ خداوند بصیر و طبیب مان به پای خواهد خاست و دوباره آغاز راه می کند و باز آوازی از قعر جان قَدَر سرمی دهد و ما نیز دوباره از او بَر می گیریم و می خوانیم لیک، اینبار نه به تنها بل به اتفاق و در اتّحاد سرود سلامتی وی را در فراز به آسمان میرسانیم که برپا خیزد و دوباره به عشق خویش جمعه به مکتب آورد طفل گریز پای را

آمین که شود چون خدایش بخواهد

باز آمین

زادروز آواز خوان سرزمین مان ایران

استاد محمدرضاشجریان بر ایشان و
دوستداران وی مبارک باد.

معصومه مهرعلی»

امین بانی هوای دوری