پیشنهاد شغلی اسپاتیفای به باراک اوباما

26 دی 1395 10:43 ق.ظ خارج از گود

همانطور که می‌دانید، باراک اوباما طی تابستان گذشته چندین پلی لیست در اسپاتیفای ایجاد کرد که با استقبال مردم مواجه شد. در حالی که تا پایان دوره ریاست جمهوری باراک اوباما زمان زیادی باقی نمانده، به نظر می رسد که وی به دنبال سرگرمی جدیدی برای گذران اوقاتش است.

اسپاتیفای در یک حرکت شوخ طبعانه، شغلی جدید در مجموعه خود در نظر گرفته که متقاضیان برای پذیرش در آن باید «هشت سال فعالیت به عنوان رییس جمهور کشوری معتبر» را در کارنامه خود داشته باشند. این مسئولیت خطیر همچنین تنها برعهده شخصی قرار می گیرد که رفتاری صمیمانه و گرم داشته و یک جایزه صلح نوبل نیز برده باشد.

دانیل اِک، مدیرعامل اسپاتیفای برای نخستین بار این آگهی استخدام را در توییتر منتشر و رییس جمهور ایالات متحده را نیز منشن کرد تا به هیچ وجه این فرصت طلایی را از دست ندهد. در هر صورت، به نظر می رسد که شانس تنها یک بار در خانه باراک اوباما را زده و وی حالا می تواند مشغول به کاری شود که از کودکی آرزویش را داشته است.

گفتنی است هفته گذشته، رییس جمهور ایالات متحده در ملاقاتی با همسر سفیر سابق ایالات متحده در سوئد گفت: «من هنوز منتظرم شغلم در اسپاتیفای هستم… چون می دانم که همه شما عاشق پلی لیست های من هستید!»