مسعود برزی ، اخبار موسیقی ، اخبار موسیقی ایرانی ،واوموزیک،vavmusic

کرونا ضربه‌ای جبران‌ناپذیر به اقتصاد هنر ایران وارد کرده است

20 اسفند 1398 2:06 ب.ظ ایران

مدیر بخش موسیقی سایت تیوال گفت: ما در دو هفته اخیر که فعالیت کنسرت‌ها متوقف شده است، بیش از 13 هزار بلیت خریداری‌شده را لغو کردیم و با این شرایط این آمار به عددی بیش از 20 هزار بلیت نیز خواهد رسید.

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک ، مسعود برزی مدیر بخش موسیقی سایت تیوال درباره تأثیر کرونا بر روند بلیت‌فروشی کنسرت‌ها به هنرآنلاین گفت: پس از بخشنامه وزارت بهداشت و ابلاغیه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مبنی بر تعطیلی تمامی فعالیت‌های هنری، باید مبلغی را که خریداران بابت بلیت کنسرت‌ها و تئاترها پرداخت کرده بودند عودت می‌کردیم. به همین خاطر سریعاً از طریق پیامک به خریداران اطلاع‌ دادیم که می‌خواهیم پول شما را برگردانیم چون با این شرایط دیگر امکان جایگزینی کنسرت‌ها هم وجود ندارد.

وی ادامه داد: خوشبختانه به کمک بانک سامان هزینه‌هایی را که باید پس می‌دادیم به کارت خریداران واریز کردیم.

مدیر بخش موسیقی سایت تیوال درباره آمار بلیت‌های لغوشده، عنوان کرد: ما در دو هفته اخیر که فعالیت کنسرت‌ها متوقف شده است، بیش از 13 هزار بلیت خریداری‌شده را لغو کردیم و با این شرایط که احتمالاً تعطیلی‌ها ادامه پیدا می‌کند این آمار به عددی بیش از 20 هزار بلیت خواهد رسید.

برزی در پایان اظهار داشت: متأسفانه براثر تعطیلی فعالیت‌های هنری به خاطر شیوع ویروس کرونا، یک ضربه بسیار شدیدی به اقتصاد هنر ایران وارد شده که جبران‌ناپذیر است. امیدوارم همه مسئولان امر دست‌به‌دست هم بدهند تا بتوانیم از این بحران با کمترین ضرر و زیان عبور کنیم و فعالیت‌های هنری را دوباره از سر بگیریم، چرا که فرهنگ و هنر نقش بسزایی در جامعه ما دارد.

امین بانی هوای دوری