کریستف رضاعی

کریستف رضاعی جایزه جشنواره بین المللی «بوچئون» را از آن خود کرد

7 آبان 1397 10:03 ق.ظ ایران

کریستف رضاعی یکی از آهنگسازان مطرح کشورمان، موفق به دریافت جایزه ی موسیقی جشنواره بین المللی فیلم فانتزی بوچئون کره جنوبی شد. این جشنواره بین المللی همه ساله از ۱۹ تا ۲۳ اکتبر در شهر پوچئون کره جنوبی برگزار می شود.

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک جایزه تعلق گرفته با نام «کوکومیکس»، مربوط به موسیقی متن فیلم «آخرین داستان» به نویسندگی و کارگردانی اشکان رهگذر و تهیه کنندگی احسان رسول اف می باشد.
این فیلم که در بخش انیمیشن های بلند سینمایی، در بیستمین دوره از جشنواره پوچئون نیز قرار داشت، از میان ۸ اثر از کشور های برزیل، فرانسه، چین، کره و ژاپن این جایزه را کسب کرد.
همچنین این انیمیشن در سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اصفهان، جایزه ویژه هیات داوران در بخش سینمای ایران و جوایز بهترین کارگردانی و فیلم نامه در بخش بین الملل را از آن خود کرده است.

این آهنگساز در موسیقی متن فیلم با برداشتی آزاد از شاهنامه به روایت قصه ضحاک ماردوش، آفریدون و کاوه آهنگر پرداخته است.
پرویز پرستویی، لیلا حاتمی، حامد بهداد، اشکان خطیبی، بیتا فرهی، باران کوثری، مجید مظفری، شقایق فراهانی، ملیکا شریفی نیا، حسن پور شیرازی، اکبر زنجان پور، فرخ نعمتی، زهیر یاری و بانیپال شومون از جمله گویندگان نقش های این انیمیشن می باشند.

امین بانی هوای دوری