اخبار موسیقی ٬ اخبار موسیقی ایران، واوموزیک

کنسرت سوی ایرانی جَز، در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می شود

12 دی 1398 11:31 ق.ظ ایران

کنسرت سوی ایرانی جز، اولین هفته از بهمنِ ۱۳۹۸ در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می شود.

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک ، کنسرت سوی ایرانیِ جَز با هنرنمایی ماهان میرعرب، مارتین براور، امیر وهبه و حضورِ افتخاری علی قمصری، در تاریخ ۴ بهمنِ سالِ جاری تقدیم مخاطبان در تالار اندیشه حوزه هنری خواهد شد.

در این اجرا میر عرب (نوازندگی گیتار و فرتلس گیتار)، براور (نوازندگی گیتار باس)، وهبه (نوازندگی پرکاشن) را بر عهده داشته و علی قمصری، به عنوان نوازنده میهمان، به نوازندگی تار خواهد پرداخت.

«سویِ ایرانی جز» نام آلبومیست از ماهان میرعرب به همین نام که بیستم آبان ماه سال جاری به انتشار رسیده است و حالا این آهنگساز و نوازنده اجرای زنده آن را ارائه خواهد کرد. به گفته او این آلبوم برداشتی است جدید از موسیقی ایران و جَز مدرن با پایداری به ریشه‌های هر دو سبک و در عین حال با دیدی باز به آزمون و خطاهایی نوگرایانه با استفاده از ترکیب‌های هارمونیک و ملودیک و همینطور استفاده از بافت‌های صدایی غیرمعمول در هر دو نوع موسیقی.

اجرای پیش روی این گروه با بهای بلیتِ ۵۰ و ۶۰ و ۷۰ و ۸۰ و ۱۰۰ هزار تومان بروی صحنه می رود.

شایان ذکر است که کنسرت سوی ایرانیِ جَز، در ساعت ۲۰:۳۰ از تاریخ ۴ بهمن ۱۳۹۸ در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار خواهد شد و علاقمندان می توانند جهت تهیه بلیت با قابلیت انتخاب صندلی به سایت تیوال به آدرس www.tiwall.com مراجعه نمایند.

امین بانی هوای دوری