مسلم آقاجانزاده ، اخبار موسیقی ،اخبار موسیقی ایران ،واوموزیک،vavmusic

کودکی که موسیقی اصیل گوش ندهد سراغ ساسی مانکن می‌رود

7 مرداد 1399 11:01 ق.ظ ایران

مسلم آقاجانزاده، تهیه کننده برنامه«بچه محله» درباره انتقادات وارد شده به موسیقی‌های پخش شده در این برنامه معتقد است که اگر کودکان به موسیقی اصیل و فولکلوریک ایرانی گوش ندهند به سمت ابتذال کشیده می‌شوند و وظیفه برنامه کودک این است که کودک را با فرهنگ خود آشنا کند.

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک ، حدود دو دهه است که کودکان با برنامه‌ای که شخصیت اصلی آن داریوش فرضیایی یا همان عموپورنگ است رشد کردند و از دیدن آن موضوعات فراوانی را آموختند، برنامه‌ای که هرچند گاهی مورد توجه مدیران قرار نمی‌گیرد و بودجه چندانی را هم شامل نمی‌شود اما همچنان در تلاش است تا با بهترین روش اصلی‌ترین نکات زندگی را به کودکان آموزش دهد.

در سال‌های اخیر موانع زیادی سر راه این برنامه قرار گرفت اما موفق نشد تا ضبط برنامه را متوقف کند، اما متاسفانه ویروس کووید ۱۹ که چند ماهی است گریبان تمام جهان را گرفته، حدود دو هفته است که گریبان برنامه «بچه محل» را هم گرفته و عوامل این سریال با شیوع موج دوم کرونا و برای حفظ سلامتی خود، حدود دوهفته ضبط این برنامه را متوقف کردند، اما قرار است این برنامه بار دیگر از عید قربان مهمان خانه‌ها شود.

به همین بهانه گفت‌وگویی با مسلم آقاجانزاده، تهیه‌کننده این سریال کودک داشتیم که در ادامه می‌خوانید.

مدتی است که برنامه «بچه محل» روی آنتن شبکه دو سیما نمی‌رود و شایعاتی مبنی بر متوقف شدن ضبط ادامه این برنامه منتشر شده است.

اخبار فرهنگ و هنر – با شیوع موج دوم کرونا ما حدود دو هفته ضبط برنامه را متوقف کردیم. به این خاطر که برای سلامتی همکاران احساس خطر کردیم. قسمت‌های جدید فصل دوم از جمعه به مناسبت عید قربان تا محرم، روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.

امین بانی هوای دوری