کیوان ساکت ،اخبار موسیقی ،اخبار موسیقی ایران،واوموزیک،vavmusic

کیوان ساکت: کنسرت‌های آنلاین را به شکل گسترده‌تر ادامه می‌دهم

30 فروردین 1399 11:27 ق.ظ ایران

ساکت می‌گوید یکی از مشکلات کلاس آنلاین این است که گاهی هنرجویان در کوک کردن سازها دچار ایراداتی می‌شوند که توضیحات این اتفاق به‌صورت آنلاین کمی سخت است.

 

 

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک  : کیوان ساکت، آهنگساز و نوازنده تار و سه‌تار درباره فعالیت این روزهای خود گفت: من در این مدت چند کار جدید نوشته‌ام و کتاب‌های خودم را برای چاپ‌های بعدی ویرایش مجدد کرده‌ام، ضمن این که ورزش هم انجام می‌دهم.

 

وی ادامه داد: علاوه ‌بر این کارها، من چند ویدئو صوتی و تصویری نیز آماده کرده‌ام و در آن ویدئوها از مردم خواهش کردم که در منزل بمانند و تا جایی که برایشان مقدور است از سفرهای درون‌شهری و بیرون شهری پرهیز کنند. ما در این ایام فرصت مطالعه کردن، نوشتن و تمرین هنرهای گوناگون را به دست آورده‌ایم که در شرایط عادی کمتر چنین فرصتی پیش می‌آمد. من از همه مردم درخواست می‌کنم برای تندرستی خودشان، خانواده‌ها و مردم دیگر تا جایی که می‌توانند از حضور در اماکن شلوغ خودداری کنند و بیرون نروند. یک نکته‌ای که بسیار مهم است و از نظرها پنهان می‌ماند این است که مردم تا جایی که می‌توانند باید از پول استفاده نکنند.

این آهنگساز که قرار است امروز شنبه 30 فروردین همراه وحید تاج در تالار وحدت کنسرت آنلاین برگزار کند، عنوان کرد: از آنجا که کنسرت‌های آنلاین با استقبال مواجه شده است، احتمالاً به‌زودی این برنامه را به شکل گسترده‌تری ادامه می‌دهم.

ساکت در رابطه با وضعیت برگزاری کلاس‌های آموزش آنلاین توضیح داد: این کلاس‌ها هم یک سری خوبی دارد و هم به خاطر شرایط موجود با یک سری مشکلات مواجه است. خوبی این کلاس‌ها این است که وقت شاگردان شهرستانی دیگر در ترافیک تهران تلف نمی‌شود. معمولاً هنرجوها مبلغ زیادی صرف آمد و شد به تهران می‌کردند که کلاس‌های آنلاین این هزینه‌ها را نخواهد داشت.

وی درباره مشکلات این نحوه آموزشی نیز بیان کرد: یکی از مشکلات کلاس آنلاین این است که گاهی هنرجویان در کوک کردن سازها دچار ایراداتی می‌شوند که توضیحات این اتفاق به‌صورت آنلاین کمی سخت است. اگر اینترنت هم کمی ضعیف باشد روند آموزش دچار اختلال می‌شود.

این آهنگساز در پایان درباره پیوستن خود به پویش #مشاهنر گفت: این کمپین که توسط هنرمندان راه‌اندازی شده است، از مردم خواهش می‌کند که در منزل خود بمانند تا زنجیره گسترش ویروس کرونا هر چه زودتر قطع شود. من اولین ویدئو خودم را قالب این کمپین منتشر کرده‌ام و ویدئوهای دیگری را نیز منتشر خواهم کرد.

امین بانی هوای دوری