گروه شیلر ٬ اخبار موسیقی ٬ اخبار موسیقی ایران ٬ واوموزیک

گروه شیلر در سه اجرا میزبان ۹ هزار مخاطب بود

23 آبان 1398 8:00 ق.ظ ایران

گروه برگزارکننده مجموعه کنسرت‌های «شیلر» به سرپرستی کریستوفر فون دایلن، آمار مخاطبان این مجموعه برنامه‌ها را بالغ بر ۹ هزار نفر اعلام کرد.

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک به نقل از روابط عمومی کنسرت گروه «شیلر»، کنسرت گروه موسیقی شیلر، روزهای ۱۶، ۱۷ و ۲۰ آبان ماه سال جاری درحالی در تالار وزارت کشور برگزار شد که این گروه بین المللی میزبان حدود نه هزار مخاطب ایرانی بود. این گروه به سرپرستی کریستوفر فون دایلن طی سه شب با اجرا منتخبی از قطعات محبوب گروه به‌همراه قطعاتی از آلبوم جدید گروه با نام«صبح دم» به صحنه رفت.

این گروه که نخستین بار، پاییز سال ۹۶ برای اجرای کنسرت به ایران آمد و فروردین ماه امسال آلبومی با نام «صبح دم» را در همکاری هنرمندان ایرانی منتشر کرد؛ یکی از پرطرفدارترین گروه‌های موسیقی خارجی در بین مخاطبان ایرانی‌است که توانسته با مخاطبانش برای سومین مرتبه دیدار کند.

 

در این کنسرت قطعات بی کلام مانند I FEEL YOU, HARMONIA, RUHE, MITTERNACHT, ULTRAMARINE, SHANGIRI LA, BERLIN TEHRAN, BERLIN MOSKAU و چند قطعه دیگر اجرا شد. این در حالی است که اعضای گروه موسیقی شیلر به سرپرستی و آهنگسازی کریستوفر فون دایلن را ماسیمو بوونانو نوازنده درامز، الیور کلر نوازنده گیتار و سدریک مونیر نوازنده کیبورد تشکیل می‌دادند.

امین بانی هوای دوری