گروه BTS ،اخبار موسیقی ،اخبار موسیقی جهان ، واوموزیک،vavmusic

گروه BTS چهره هنری برتر سال ۲۰۲۰ شدند

2 بهمن 1399 11:11 ق.ظ جهان

مجله تایم می‌نویسد بی‌تی‌اس بزرگترین گروه کی‌-پاپ نیست بلکه آن‌ها کاملا به بزرگترین گروه در این نوع موسیقی در سطح جهان تبدیل شده‌اند.

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک ،  گروه موسیقی بی‌تی‌اس در سال ۲۰۲۰ چنان خوش درخشید که مجله تایم این گروه پرطرفدار کره‌ای را به‌عنوان چهره برتر امسال در حوزه هنر معرفی کرد.

مجله تایم درباره انتخاب بی‌تی‌اس به‌عنوان هنرمند برتر سال، به حضور پررنگ بین‌المللی این گروه در بحبوحه همه‌گیری کرونا و واکنش به رویدادهای جهانی مانند “جان سیاهان مهم است” اشاره کرده است.

این گروه با اجرای آهنگ “دینامیت” بیشتر از گذشته بر سر زبان‌ها افتاد و حتی توانست با این آهنگ نامزد جایزه گرمی شود.

سوگا یکی از اعضای بی‌تی‌اس به مجله تایم گفت: “زمان‌هایی وجود دارد که من همچنان از تمام اتفاق‌های غیرقابل تصوری که رخ می‌دهد متعجب می‌شوم. اما از خودم می‌پرسم اگر ما نیستیم، پس چه کسی این کار را می‌کند.”

بن گلدبرگر، سردبیر مجله تایم روز پنجشنبه در گفت‌وگو با آسوشیتدپرس قدرت این گروه را در روابط آن‌ها با طرفدارانشان فراتر از محدودیت‌های کرونا عنوان کرد.

وی افزود: “تجربه مشترک تماشای یک آهنگ، حضور در یک کنسرت است اما بی‌تی‌اس موفق شد با وجود موانعی که امسال وجود داشت ارتباطی واقعا غنی با مخاطبان خود در سراسر جهان ایجاد کند.”

مجله تایم می‌نویسد بی‌تی‌اس بزرگترین گروه کی‌-پاپ[صنعت موسیقی پاپ کره جنوبی] نیست بلکه آن‌ها کاملا به بزرگترین گروه در این نوع موسیقی در سطح جهان تبدیل شده‌اند. انتشار آلبوم‌های متعدد، شکستن هر نوع رکورد و حضور در برنامه‌های آنلاین زنده در سال ۲۰۲۰، این گروه را به اوج حوزه موسیقی پاپ رساند.
گروه “بی‌تی‌اس” در سال ۲۰۱۳ کار حرفه‌ای خود را با تک آهنگی با عنوان “رویاپردازی دیگر کافی است” در سئول آغاز کرد گرچه شروع فعالیت آن‌ها در سال ۲۰۱۰ بوده است. شهرت اعضای این گروه از حدود چهار سال پیش از مرزهای کره جنوبی فراتر رفت.

گروه هفت نفره بی‌تی‌اس در نظر داشت ماه مارس ۲۰۲۰ یک تور جهانی برگزار کند اما همه‌گیری کرونا برنامه‌های آن‌ها را بهم زد. آن‌ها در سئول ماندند و اقدام به تولید آهنگ‌هایی کردند که در جهان سر و صدا کرد.

در ماه اوت آهنگ انگلیسی این گروه با نام “دینامیت” منتشر شد. این تک آهنگ در رتبه نخست بیلبورد صد آهنگ برتر آمریکا Billboard Hot ۱۰۰ قرار گرفت. بیلبورد صد آهنگ برتر جدولی است که میزان محبوبیت تک آهنگ‌ها را بررسی می‌کند.

این گروه در سال ۲۰۲۰ دو آلبوم نیز روانه بازار کرد. یکی از این آلبوم‌ها با نام “نقشهٔ روح: ۷” در اوایل امسال در بازار موسیقی توزیع شد و دومین آلبوم با نام “بودن” اواخر نوامبر به بازار آمد.

امین بانی هوای دوری