سه‌نقطه ،اخبار موسیقی ، اخبار موسیقی ایران ، واوموزیک ،vavmusic

یازدهمین شماره “سه‌نقطه” با موضوع موسیقی منتشر شد

25 اسفند 1398 2:07 ب.ظ ایران

 یازدهمین شماره سه‌نقطه، که شماره اسفند 98 (و اجباراً فروردین 99) سه‌نقطه است، با نوشته‌هایی از نویسندگان کهنه‌کار و نویسندگان جوان زیور چاپ را به خود آراسته است.

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک در این شماره سه‌نقطه مطالب زیر را می‌توانید می‌خوانید: «همه موزها طرفدار آشنایی هستند»؛ فریدون صدیقی، «اینکه چطور یکی حرف دل و زبانش یکی نیست»؛ امرالله احمدجو، «از مصاحب ناجنس اختلاس کنید»؛ یوسفعلی میرشکاک، «مرگ بر مجاهدان، درود بر سارقان»؛ محمدحسین جعفریان، «زندگی خصوصی پسر و آقای پدر»؛ هادی مقدم‌دوست، «با مایونز خوشمزه‌تر خواهیم شد»؛ کورش علیانی، «استدلال در یخچال و تبیین زیر سایه تاک»؛ سیداکبر موسوی و «مردی که موش نشد» محسن رضوانی.

همچنین در پرونده ویژه موسیقی عامه‌پسند سه‌نقطه نیز یادداشت‌ها و مطالب طنزآمیزی را خواهید خواند و در پی آن به‌رغم کرونا روییدن گل لبخند را بر چهره خود احساس خواهید کرد. ضمن اینکه در این شماره سه‌نقطه گفتگو با سه تفنگدار فراموش‌شده: عباس بهادری، بیژن خاوری و حسن همایونفال نیز آمده است.

سومین قسمت از سلسله‌یادداشت‌های آموزش استنداپ‌کمدی به قلم محمود فرجامی، با عنوان جوک و ساختار لوبیای سحرآمیزش نیز از دیگر مطالب سه‌نقطه یازدهم است.

پیش‌درآمد این شماره سه‌نقطه را نیز یوسفعلی میرشکاک در ستایش محمدرضا شجریان نوشته است. یادداشتی با عنوان: «تعظیم در برابر پاسداران اصالت هنر».

مجله سه‌نقطه به صاحب‌امتیازی امید مهدی‌نژاد منتشر می‌شود. یازدهمین شماره سه‌نقطه با قیمت 29 هزار تومان و در 204 صفحه منتشر شده است.

نسخه کاغذی شماره 11_ مکتوب طنز سه‌نقطه را از @adab.book book تهیه کنید. نسخه الکترونیک مکتوب طنز سه‌نقطه را از فیدیبو، جار و طاقچه بخواهید.

امین بانی هوای دوری