یویوما،اخبار موسیقی،اخبار موسیقی جهان،واوموزیک،vavmusic

یویوما از «جاده ابریشم» به خانه ها می آید

17 اردیبهشت 1399 12:33 ق.ظ جهان

اجرای آنلاین پروژه «جاده ابریشم» با یویوما و جمعی از نوازندگان مطرح جهان، ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ از کانال یوتیوب به سمع و نظر مخاطبان سراسر جهان می رسد.

اجرای آنلاین پروژه «جاده ابریشم» با یویوما و جمعی از نوازندگان مطرح جهان، ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ از کانال یوتیوب به سمع و نظر مخاطبان سراسر جهان می رسد.

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک ، گروه جهانی «جاده ابریشم» با نوازندگی یویوما نوازنده مطرح ویولونسلِ آمریکاییِ چینی تبار، کریستینا پاتو آهنگساز، پیانیست و نوازنده نی انبان)، سندیپ داس نوازنده طبلا، کالین جاکوبسن ویولونیست و نوازنده ویولونسل، اریک جاکوبسن، دانووان (aoife o,Donovan) گیتاریست و خواننده اهل ماساچوست، ووی مان (wu man) نوازنده پیپا از چین و کوجیرو اومزاکی نوازنده سازهای بادی از ژاپن شامگاه جمعه ۸ میِ ۲۰۲۰ (۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹) کنسرت مجازی خود را به اجرا در می آورند.

این پخش زنده از کانال Play4change در یوتیوب ارائه خواهد شد. این مجموعه در صفحه اینستاگرامی اش با اشتراک این خبر عنوان کرده است: «به یویومای یگانه و برخی از دوستانش در پروژه جاده ابریشم بپیوندید.»

پیش ازین نوید یک اجرای آنلاین از گروه جاده ابریشم با حضور کیهان کلهر برای ۲۵ فروردین گذشته به مخاطبان داده شده بود که این اتفاق نیفتاد و با انتشار پستی در یکی از صفحات اینستاگرام عنوان شد: «طبق خبر منتشر شده از دفتر جاده ابریشم، قرار بود امشب اجرایی به صورت زنده با دیگر اعضای گروه در نقاط مختلف جهان شکل گیرد که کیهان کلهر امکان انجام این کار را نداشت. از این رو یکی از اجراهایی که چند روز پیش بصورت پست در این صفحه منتشر شده بود را در اختیار جاده ابریشم قرار دادیم تا دیگر مخاطبان از آدرس های داده شده آن را ببینند. غرض از این اطلاعیه این بود که مخاطبان کیهان کلهر در جریان باشند که این هنرمند در برنامه امشب جاده ابریشم اجرای زنده نخواهد داشت.»

شایان ذکر است پخش زنده اجرای گروه جاده ابریشم، شامگاه جمعه ۱۸ اردیبهشت جاری در کانال یوتیوب play4change تقدیم مخاطبان سراسر جهان خواهد شد.

امین بانی هوای دوری