اخبار موسیقی ، اخبار موسیقی ایران، واوموزیک

یکی از اعضای گروه کر شهر تهران مسافر هواپیمای اوکراینی بود

21 دی 1398 1:09 ب.ظ خارج از گود

اجرای گروه کر شهر تهران که قرار بود 23 و 24 دی برگزار شود، به دلیل درگذشت روجا آزادیان یکی از اعضای گروه در سقوط هواپیمای اوکراینی به تعویق افتاد.

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک گروه کر شهر تهران در غم از دست دادن آزادیان که به‌تازگی با گروه خداحافظی کرده بود و نیز کلیه‌ جان‌باختگان این حادثه‌ تلخ، متنی به شرح زیر منتشر کرد:

“روزهایی را سپری می‌کنیم که غم و اندوه بر سر کشورمان آوار شده است. در سوگ هم‌میهنانی نشسته‌ایم که هر کدامشان سرشار از امید و آرزو برای فردایی بهتر بوده‌اند و از دست دادنشان بغض را در گلویمان هرچه فشرده‌تر کرد. اعضای گروه کر شهر تهران نیز با همه‌ی توانشان تلاش کردند با وجود تمام مصائب پیش‌آمده، در روند تمرین‌هایشان خللی پیش نیاید و اجرای خوب و پرقدرتی داشته باشند، بلکه از بار این غم و اندوه بکاهند. دریغا که سرنوشت، بغض‌هایمان را به گریستن تبدیل کرد، وقتی‌که شنیدیم یکی از اعضای گروهمان نیز در آن پروازِ شوم از دست رفت. خانم روجا آزادیان از سوپرانوهای گروه کر شهر تهران. دختری آرام و سر‌به‌زیر. به همین دلیل تصمیم بر این شد که کنسرت پیش ‌روی گروه کر شهر تهران به تاریخ دیگری موکول شده و در شرایط روحی بهتری اجرا شود. بنابراین بدین‌وسیله اعلام می‌شود که اجرای روز دوشنبه و سه‌شنبه‌ 23 و 24 دی‌ماه، به تعویق می‌افتد و زمان اجرای آن متعاقباً اعلام خواهد شد. از همه‌ همراهان و اهالی موسیقی پوزش می‌خواهیم و سپاس‌گزار شما هستیم.

خداوند، به همه‌ ما صبر عطا کند.”

به گزارش هنرآنلاین، هواپیمای بوئینگ 800-737 متعلق به شرکت هواپیمایی اوکراین اینترنشنال با 167 مسافر و 9 خدمه پرواز که صبح چهارشنبه 18 دی از فرودگاه امام خمینی به مقصد کی‌یف در حال پرواز بود، لحظاتی پس از برخاستن از فرودگاه در حوالی صبا شهر از توابع استان تهران سقوط کرد و همه سرنشینان آن شامل 144 ایرانی و 32 تبعه خارجی جان باختند.

علی لهراسبی بارون میزنه