مهرداد کاظمی ، اخبار موسیقی ،اخبار موسیقی ایران ،واوموزیک، vavmusic

آخرین وضعیت« مهرداد کاظمی» خواننده قدیمی

21 تیر 1399 8:22 ق.ظ ایران

یکی از همراهان و دوستان نزدیک مهرداد کاظمی خواننده شناخته شده موسیقی کشورمان از اوضاع مناسب احوال جسمانی این هنرمند برخلاف برخی شایعات مطرح شده در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک ،‌ محمود جعفری بهنام از صدابرداران پیشکسوت موسیقی کشورمان که طی سال های اخیر از نزدیک در جریان مراحل درمانی مهرداد کاظمی خواننده پیشکسوت موسیقی کشورمان قرار داشته است، درباره برخی شایعه های مطرح شده در فضای مجازی مبنی بر وخیم بودن اوضاع جسمانی این هنرمند، به مهر گفت:همان طور که علاقه مندان آثار آقای کاظمی می دانند، این هنرمند سال های زیادی است که با بیماری درگیر هستند و در این مدت هم مراحل تکمیلی درمان را پشت سر می گذراند. در این مدت هم شرایط به گونه ای بوده که بعضاً اوضاع جسمانی وی در فراز و نشیب قرار گرفته و در برخی مواقع هم نیازمند مراقبت های بیشتر بوده است.

وی ادامه داد :در مدتی که آقای کاظمی خارج از کشور زندگی می کنند، تمامی آنچه باید درباره وضعیت درمانی وی صورت بگیرند به درستی انجام شده و هیچ مشکلی از بابت درمان وجود ندارد. حتی سال گذشته که ما ویژه برنامه« سازهای خاکی» را برگزار کردیم، بنا داشتیم به دلیل قدردانی از مقام هنری این هنرمند پیشکسوت موسیقی که در جبهه ها همراه با ارکستر سمفونیک تهران خدمات بسیار ارزشمندی را انجام داده، او را به تهران بیاوریم که متأسفانه به دلیل توصیه پزشکان این امر میسر نشد.

جعفری بهنام ادامه داد :به هر صورت مهرداد کاظمی اکنون در منزل دختر خود ساکن است و تمامی مراحل مربوط به درمان را ادامه می دهد. در این راستا پیوندها و جراحی های لازم صورت گرفته و مراحل درمانی به دقت پیگیری می شود.

این صدابردار پیشکسوت موسیقی افزود:اما طی روزهای گذشته تصاویر و مطالبی در فضای مجازی منتشر شده که متأسفانه برخی از آن ها به وخیم شدن اوضاع جسمانی مهرداد کاظمی اشاره داشتند. موضوعی که خود من را هم نگران کرد و تصمیم گرفتم مجدداً جویای حال این هنرمند باشم. به همین منظور روز گذشته( جمعه ۲۰ تیر) در تماس مستقیمی که با مهرداد داشتم مطلع شدم که حال مساعدی دارد و خوشبختانه اکنون در شرایطی بهتر از قبل قرار دارد.

وی افزود:این موضوع من را هم خوشحال کرد و امیدوار شدم تا به زودی او را در ایران ببینم. کما اینکه وی در همین چند ماه نیز نهایت تلاش خود را انجام داد تا با اجازه پزشکان بتواند در کشورمان حضور پیدا کند.

جعفری بهنام در بخش دیگری از صحبت های خود بیان کرد :مدتی است مشغول برنامه ریزی برای برگزاری دور سوم پروژه« سازهای خاکی»( تجلیل از نوازندگان ارکستر سمفونیک تهران در دوران دفاع مقدس) هستیم و این بار بسیار امیدوارم که بتوانیم شرایط حضور مهرداد کاظمی در ایران را فراهم کنیم. من امیدوارم در این روزهای کرونایی که روحیه مردم هم چندان مطلوب نیست از انعکاس اخبار ناخوشایند و غلط خودداری کنیم تا خدایی نکرده مشکلی برای فضای عمومی به وجود نیاید. شما مطمئن باشید قطعاً اگر قرار باشد خبری درباره اوضاع جسمانی مهرداد کاظمی منتشر شود به طور حتم خانواده این هنرمند و بنده در صادقانه ترین شکل ممکن اطلاع رسانی خواهیم کرد.

امین بانی هوای دوری