آریا گرانده

آریا گرانده بالاخره به مرگ نامزد سابقش واکنش نشان داد

20 شهریور 1397 6:51 ق.ظ جهان

آرایانا گرانده که از زمان مرگ مک میلر نامزد سابقش، تا کنون هیچ واکنشی به این اتفاق تلخ نشان نداده بود با پست یک عکس خصوصی از میلر در صفحۀ اینستاگرامش این سکوت چند روزه را شکست.

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک جسد بی‌جان مک میلر رپر ۲۶ سالۀ امریکایی روز ۷ سپتامبر در خانه‌اش پیدا شد و دلیلی برای مرگ او از جانب مقامات محلی اعلام نشد. آنچه از شواهد پیداست اینکه میلر بر اثر سوء مصرف مواد درگذشته است.

تا امروز گمانه‌زنی‌های بسیاری دربارۀ واکنش‌ آریانا گرانده ستارۀ ۲۵ سالۀ پاپ به این اتفاق صورت گرفته بود و حالا گرانده برای با انتشار عکسی از میلر به نوعی از او یاد کرده است. میلر و گرانده حدود دو سال با هم رابطه داشتند و نامزدی آنها در ماه می گذشته در سال جاری میلادی به هم خورد.

گرانده این عکس را بدون هیچ شرحی در انتهای آن منتشر کرده و حتی امکان قراردادن کامنت را هم برای این پست برداشته است تا از واکنش‌های محتملِ تند عمومی جلوگیری کند.

پیش از این، زمانی‌که میلر به جرم رانندگی تحت تاثیر مواد مخدر بازداشت شده بود، گرانده هدف هجوم شدید طرفداران او در شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته بود. گرانده در پاسخ به این اتفاق نوشته بود: «قطعا آن زمانی که این اتفاق می‌افتاد من دربارۀ سختی و هولناکی آن با مردم صحبت نکردم اما واقعا دشوار بود. من به دعا کردن از اعماق وجودم برای او و اینکه بتواند مسئله‌اش را حل کند ادامه خواهم داد و قطعا هر زنی جای من باشد همین کار را می‌کند.»

میلر پیش از مرگش با صراحت دربارۀ اعتیاد به مواد مخدر صحبت کرده بود. او سال ۲۰۱۵ در گفت‌وگو با مجلۀ بیلبورد دربارۀ مشکلاتی که پس از شهرت با آن روبه‌رو بود گفت: «آن زمان مواد زیادی مصرف می‌کردم و الان متفاوت است. الان به آن اندازه مصرف نمی‌کنم… مواد مخدر واقعا مغز آدم را می‌خورد. هر روز مصرف کردن یا هر لحظه مصرف کردن واقعا برای بدن خطرناک و دشوار است.»

میلر پیش از مرگ در آستانۀ برگزاری تور جدیدی در حمایت از آخرین آلبومش به نام Swimming بود. این آلبوم توسط مجلۀ باسابقۀ اِن‌ام‌ای «بهترین کار او طی این سال‌ها» لقب گرفته بود.

روز پیش از این اتفاق میلر در هتل کافه در هالیوود اجرا داشت و ویدئویی از این اجرا هم‌اکنون در یوتیوب قابل دسترسی است.

امین بانی هوای دوری