دریک و کانیه وست

آیا دریک و کانیه وست می خواهند آلبوم مشترک تولید کنند؟

18 مرداد 1395 8:50 ق.ظ جهان

کانیه وست از انتشار یک آلبوم مشترک با دریک خبر داد. دریک در آخرین اجرای خود در روز پایانی جشنواره تورنتو، کانیه وست، ریحانا، Future و فرانس مونتانا را روی صحنه آورد.

این رپر شیکاگویی در طول اجرایش از مردم پرسید: «آیا همه شما برای این آلبوم آماده هستید؟» . او سپس اضافه کرد که «من در مورد آلبوم “The Life Of Pablo” یا “Views” صحبت نمی کنم. آیا برای این آلبوم جدید آماده هستید»

همان طور که پیشتر در رسانه نوا خواندید، اوایل این هفته، وست اعلام کرد که رقابت بین تیدال و Apple Music در دنیای موسیقی بازی به راه انداخته است. تیدال که متعلق به رپر معروف جی زی است در ماه های اخیر به واسطه بیانسه و وست موفقیت های زیادی کسب کرده است، در حالی که از آن طرف، آلبوم دریک به صورت انحصاری از Apple Music پخش شد.

در ماه آوریل، دریک اعلام کرد که در حال کار بر روی Mixtape با کانیه وست است و در نهایت ممکن است که این کار به صورت یک آلبوم کامل روانه بازار شود.

کانیه، دریک را به عنوان یکی از افراد مورد علاقه اش در دنیا توصیف کرد و دریک هم در این رابطه گفت: «ما باید با یکدیگر همکاری کنیم. ما می توانیم همدیگر را به چالش بکشیم و در مورد هر چیزی با هم بحث کنیم. رابطه بسیار خوبی با هم داریم و امیدوارم آهنگ های مشترک بیشتری منتشر کنیم. قرار بود که یک Mixtape مشترک منتشر کنیم، که شاید تبدیل به آلبومی کامل شود. کسی نمی داند!»

امین بانی هوای دوری