بهنام بانی ، اخبار موسیقی ، اخبار موسیقی ایران ، واوموزیک ،vavmusic

اجرای بهنام بانی در آخرین شب جشنواره موسیقی فجر

2 اسفند 1398 3:51 ب.ظ ایران

سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر با اجرای خواننده پاپ به کار خود پایان داد.
بهنام بانی خواننده پاپ پنجشنبه‌شب در دو نوبت در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران روی صحنه رفت. این سومین حضور متوالی او در جشنواره موسیقی فجر بود.

 

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک ، بانی با قطعه “دوست دارم” اجرای خود را آغاز و بابت حضورش در سومین سال متوالی در جشنواره موسیقی پاپ ابراز خوشحالی کرد. در ادامه قطعاتی نظیر “دوست دارم”، “همه دنیام”، “علاقه خاص”، “قرص قمر” “اخماتو واکن”، “رؤیا”، و “خوابتو دیدم” اجرا شد.

بهنام بانی در پایان این اجرا که آخرین اجرای سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر بود، قطعه “قرص قمر 2” را خواند که این روزها سر و صدای زیادی در بازار موسیقی به پا کرده است.

نکته جالب این اجرا، استقبال بسیار خوب مخاطبان از قطعه جدید “فقط برو” بود که یک‌صدا آن را با خواننده محبوبشان همراهی کردند.

هومن آزما (پیانو و کیبورد)، علیرضا ثنایی (گیتار الکتریک)، میلاد جوزی (گیتار بیس)، علیرضا الیاسوند (گیتار نایلون و گیتار آکوستیک)، احسان رنجور (ویولن)، اکبر شهریاری (پرکاشن)، صالح کیوان (درامز) و هادی جداری (ساکسیفون) اعضای ارکستر بانی را تشکیل می‌دادند.

شب گذشته هم‌زمان با کنسرت بانی در سالن میلاد مراسم اختتامیه این دوره جشنواره موسیقی در تالار وحدت برگزار شد و این رویداد پس از 9 شب به کار خود پایان داد.

امین بانی هوای دوری