صدرا یوسفی ،اخبار موسیقی ،اخبار موسیقی ایران ، واوموزیک،vavmusic

اجرای موسیقی در ۶۰ نقطه مشهد به‌مناسبت روز طبیعت

13 فروردین 1399 8:06 ق.ظ ایران

معاون فرهنگی ‌و هنری سازمان اجتماعی ‌و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: یکی از اقدامات ویژه این سازمان در روز طبیعت، هماهنگی اکیپ‌هایی شامل گروه سرود و اجرای موسیقی است که این کار را در 60 نقطه از شهر انجام داده و مردم با ماندن در خانه، از پنجره های خانه خود این اجرا را می بینند.

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک، صدرا یوسفی، در خصوص برنامه سازمان فرهنگی شهرداری برای روز طبیعت، اظهار کرد: شهرداری در حال انجام اقدامات گسترده‌ای در بخش‌های مختلفی از جمله خدمات شهری، آتش‌نشانی و غیره بوده و ما در سازمان فرهنگی نیز کارهای مختلفی انجام دادیم، حوزه‌های اجتماعی ما نیز اتفاقات و رویدادهای مختلفی را رقم زده است.

 

وی با بیان اینکه یکی از اقدامات سازمان فرهنگی که به صورت ویژه برای روز طبیعت انجام می‌دهد، هماهنگی اکیپ‌هایی شامل گروه سرود و اجرای موسیقی است، عنوان کرد: ما قصد داریم که همراه با آتش‌نشانی به محلات برویم و ضمن اینکه از مردم می‌خواهیم در خانه‌های خود بمانند، در مراکز محله برای آنها اجرای موسیقی و سرود داشته باشیم.

وی بیان کرد: این کار ما با تاکید بر این است که مردم این اجرا را از پنجره‌های خانه خود ببینند، حال خوشی داشته باشند و لحظه‌ای از استرس و فشار قرنطینه و بیماری کرونا رها شوند. ما برنامه‌ریزی کردیم که ۱۳ فروردین این کار را در ۶۰ نقطه از شهر انجام دهیم.

امین بانی هوای دوری