احسان حق‌شناس: در حال پوست اندازی هستم

8 تیر 1396 11:18 ق.ظ خارج از گود

خواننده آلبوم «فرکانس» پس از مدتی سکوت جدیدترین تک آهنگ حود را منتشر کرد.

به گزارش صفحه اخبار واوموزیک احسان حق‌شناس جدیدترین تک آهنگ خود به نام «بد شد» را پس از اخذ همه مجوزهای لازم در فضای مجازی منتشر کرد و از برگزاری کنسرت در آینده ای نه چندان دور خبر داد.

 

 

 

 

 

 

 

احسان حق‌شناس صبح امروز درباره دلایل سکوتش در ماه‌های گذشته گفت: «در حال پوست اندازی هستم. با آلبوم فرکانس که بعد از آلبوم تیک تیک منتشر شد درحال پوست اندازی جدیدی هستیم و سعی می کنیم موزیک ها و ملودی ها و شعرهایی درست کنیم که با کارهای قبلی ما فاصله دارد و استایل موسیقی که کار می‌کنیم شاید 4-5 سال دیگر به بازار موسیقی ایران بیاید. همانطور که دیدید ایران بعد 4سال به “فرکانس” رسید. ما به دنبال همین بودیم و به آن رسیدیم. 7-8 کار آماده است. شعر و ملودی‌ها از امیرعلی بهادری است و می‌خواهیم کارهای بیشتری از او بگیریم. ز محمد کاظمی هم کار داریم و وسواس‌های بیشتری در انتخاب ها به خرج داده‌ایم.»

احسان حق‌شناس افزود: «آلبوم فرکانس آخر سال 90 منتشر شد و اکنون در سال 96 من همچنان می‌بینم آلبوم فرکانس از نظر میکس و کیفیت از بقیه جلوتر است. موسیقی هر 6 ماه پوست می‌اندازد و بعد 6 سال می بینم آلبوم فرکانس کیفیت خوبی نسبت به آثار کنونی دارد و هنوز هم به روز است. دلیل آن تولید آثار من در آمریکا و در بهترین کیفیت صدا و محتواست و اگر دیرتر با آثار من ارتباط برقرار می‌کنند به علت جدید بودن آن است.»

این خواننده درباره اثر جدید خود «بد شد» نیز گفت: «بد شد» جزو کارهایی است که قرار بود در آلبوم جدیدمان باشد. ما می‌خواهیم این کار و چند کار دیگر که به ترتیب منتشر می‌شود را از آلبوم بیرون بگذاریم. به دلیل اینکه همزمان و برای به یک نقطه رسیدن جهش دیگری کردیم و سبک دیگری آورده‌ایم و این کارها با آن‌ها همخوانی ندارد. فکر اصلی ما این بود که استارت زدیم. با حسین سلیمانی 2 کار دیگر هم داریم ولی اواسط کار که رسیدیم جهش دیگری در موسیقی‌مان زدیم که ترجیح دادیم این کارها را به صورت تک آهنگ بیرون بدهیم. شعر گلناز گلزاری و ملودی و تنظیم پیام بود و یک کار تیمی است.»

خواننده آلبوم «فرکانس» درباره آینده کاری خود نیز گفت: «از عید به بعد ما یک تفکر جدید به آلبوم اضافه کردیم. کارهای جدیدی که توسط پیام شروع به تنظیم شده و 7-8 کار آماده است.ما تلاش می کنیم که آلبوم را به امسال برسانیم.»

علی لهراسبی بارون میزنه