مدونا ٬ اخبار موسیقی ٬ اخبار موسیقی جهان ٬ واوموزیک ٬ vavmusic

ادامه تور کنسرت «مادام ایکس» مدونا به دستور پزشک لغو شد

9 آذر 1398 12:35 ق.ظ جهان

مدونا خواننده ۶۱ ساله و سرشناس موسیقی پاپ به دلیل آسیب دیدگی زانو با دستور پزشک ادامه تور کنسرت‌های خود تحت عنوان مادام ایکس را که در حال برگزاری بود، لغو کرد.

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک روز گذشته مدونا با انتشار این خبر خطاب به هوادارانش اعلام کرد که:

لطفا این اتفاق غیر منتظره را بر من ببخشید. هر شب اجرای روی صحنه برای من لذت خیلی زیادی را به ارمغان می‌آورد و لغو این اجراها هم نوعی مجازات برای خودم است، اما دردی که در حال حاضر احساس می‌کنم بسیار زیاد شده، من را مجبور به استراحت کرده و باید دستورات پزشک‌ها را دنبال کنم تا بتوانم بهتر و قوی‌تر از قبل برگردم و در کنار همه شما مشغول ادامه دادن تور مادام ایکس باشم.

کنسرت گذار مدونا هم ضمن تائید این خبر در بیانیه‌ای عنوان کرد: از آنجا که به دلیل برنامه ریزی دقیق و منسجمی که امسال دارند، قادر نیستند که تاریخ جدیدی را برای اجرای لغو شده در بوستون جایگزین کنند و دستور دادند که مبالغ دریافتی بلیت این اجرا به طور خودکار به کارت اعتباری خریداران برگردد.
لازم به ذکر است که پزشکان احتمال می‌دهند که برای کنسرت هفته آینده در فیلادلفیا، مدونا مشکلی نداشته باشد و فقط برنامه اجراها را برای یک هفته کنسل کردند.

با وجود اینکه مدونا و همکاران کنسرت گذارش منبع و ناحیه دردش را هیچ جا ذکر نکردند، اما حدود یک ماه پیش این خواننده در سانفرانسیسکو در میان اجرایش گفته بود که از پارگی رباط رنج می‌برد.

امین بانی هوای دوری